וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ששווה הישארות? שאלקה ניצחה 2:3 בזכות פנדל בדקה ה-102

הרויאל בלוז עלו מעל הקו האדום לאחר שבולטר סידר ניצחון דרמטי על מיינץ מהנקודה הלבנה, לברקוזן הפסידה 2:1 בביתה לקלן

תקציר: מיינץ - שאלקה 3:2/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה הגרמנית יצא לדרך הערב, ובניגוד לרוב ימי שישי שבהן הבונדסליגה מספקת לנו משחק בודד, הפעם קיבלנו מנה כפולה שכללה דרמת ענק בחסות שאלקה. הרויאל בלוז עלו מעל הקו האדום בזכות פנדל מדויק בדקה ה-102, שסידר 2:3 קריטי בחוץ על מיינץ. במשחק נוסף, לברקוזן נכנעה 2:1 בביתה לפ.צ. קלן.

מריוס בולטר, שחקן שאלקה חוגג. Alex Grimm, GettyImages
דרמת ענק. בולטר חוגג/GettyImages, Alex Grimm

מיינץ - שאלקה 3:2

אם הרויאל בלוז בסופו של דבר ישלימו את מסע ההיחלצות ויישארו עונה נוספת בבונדסליגה, כל האוהדים מגלזרקירשן יזכרו את מה שקרה הערב במיינץ. האורחת כבר איבדה פעמיים יתרון והייתה בדרך לחלוקת נקודות, אך לשמחתה קיבלה פנדל שיכול לשנות את גורל מאבקי ההישרדות.

מריוס בולטר הבקיע ראשון בדקה ה-26, המארחת איזנה בדקה ה-53 משער של לאנדרו באריירו אך האורחת שבה להוביל כעבור ארבע דקות בלבד בזכות כיבוש של טום קראוס. היתרון השני החזיק מעמד עשר דקות, עד שכדור חופשי נפלא של אארון מרטין הספרדי קבע 2:2.

עמוק בתוספת הזמן, מגן מיינץ אנתוני קאסי ביצע טעות קשה ומשך בחולצתו של בולטר, השופט שרק לפנדל לאחר התייעצות ה-VAR. בולטר ניגש לנקודה הלבנה, השלים צמד וקבע 2:3 מדהים שהקפיץ את שאלקה מהמקום ה-17 (מתחת לקו האדום) אל המקום ה-14. הכחולים עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, וזה ייתן להם רוח גבית לקראת המפגשים הקשים שמצפים להם עד תום העונה - באיירן מינכן, איינטרכט פרנקפורט ור.ב. לייפציג

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו ב-1:2 של קלן על לברקוזן

תקציר: לברקוזן - קלן 2:1/ספורט1
דייבי זלקה, שחקן קלן חוגג. Christof Koepsel, GettyImages
מצטיין הערב. זלקה חוגג צמד/GettyImages, Christof Koepsel

לברקוזן - קלן 2:1

הקבוצה של צ'אבי אלונסו נאבקת על מקום במסגרות האירופאיות בשנה הבאה בשתי החזיתות. מצד אחד הוא מדורג במקום השישי בליגה שעשוי להוביל לליגה האירופית או לקונפרנס ליג, ומצד שני תפגוש את רומא בחצי גמר הליגה האירופית, במפעל שדרכו תוכל להבטיח מקום בליגת האלופות עם תזכה בו.

בחזית המקומית ספג הערב אלונסו מכה לא פשוטה עם הפסד לא צפוי לקלן, שרושמת ניצחון חוץ שלישי ברציפות מאז ה-6:1 שחטפה אצל דורטמונד. דייבי זלקה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-14, יאסין אדלי איזן בדקה ה-28, ובחלוף שש דקות זלקה השלים צמד שקבע את תוצאת הסיום. לברקוזן עם מכה לא פשוטה בקרב על אירופה, אך לשמחתה, גם מיינץ שנאבקת מולה הפסידה.

שאר משחקי המחזור ה-31:

אוגסבורג - אוניון ברלין
מנשנגלדבאך - בוכום
פרייבורג - ר.ב. לייפציג
הרטה ברלין - שטוטגרט
הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט
ורדר ברמן - הופנהיים
דורטמונד - וולפסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully