וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "אם קבוצות ינפחו מחירים, לא נקנה את השחקנים שלהן"

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 7:34

באנגליה מעריכים כי מנג'ר ליברפול דיבר על ברייטון ומקאליסטר: "נביא שחקנים שיעזרו לנו. ראיתי דברים מעודדים במשחקים האחרונים"

תקציר: ליברפול - פולהאם 0:1/ספורט1

בקיץ הקרוב אמורים רוברטו פירמינו, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, נאבי קייטה וג'יימס מילנר לעזוב את ליברפול, שכן חוזיהם מסתיימים. העונה המאכזבת גרמה לכולם להבין שהמרסיסיידרס זקוקים לשינוי, אולם שמות גדולים בסגנון ג'וד בלינגהאם - שככל הנראה בחר בריאל מדריד - לא יגיעו לאנפילד, כך מדווחים באנגליה.

יורגן קלופ נשאל מה יקרה אם ערך השוק של שחקנים מסוימים ינופח, כשם שקרה לא פעם בשנים האחרונות, ואמר: "אז לא נוכל לקנות אותם. נביא שחקנים, ברור לי שנביא שחקנים שיעזרו לנו. חלק מהקבוצות מנסות לנפח את המחירים של השחקנים. בדרך כלל יש לנו כמה אופציות, אז אם קבוצה לא רוצה למכור, או מנפחת את המחיר, לא נלך על זה. אבל כן נשיג שחקנים שרצינו".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
גם לו ברור שדרושים שינויים. קלופ/רויטרס

המועמד המוביל כרגע לחזק את מרכז השדה של קלופ הוא מייסון מאונט. המנג'ר לא התייחס כמובן לשמות ספציפיים, אף שבאנגליה נטען כי הדברים שהשמיע נכונים בעיקר למחיר שדורשת ברייטון על אלכסיס מקאליסטר. בנוגע לכושר הטוב בה נמצאת קבוצתו לפני הסיום העונה אמר: "אהבתי את התגובות שלנו בחמשת המשחקים האחרונים. הסימנים מאוד מבטיחים ואני מרוצה. יש לנו עוד ארבעה משחקים ואז פגרה אמיתית, ונחזור ממנה חזקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully