וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר ההצלחה: ברייטון תדרוש סכום עתק על כוכביה, קשר ליברפול בדרך

השחפים ידרשו למעלה מ-70 מיליון פאונד על קאיסדו ומקאליסטר, המבוקש בליברפול. מילנר ייפרד מקלופ ויגיע לדרום אנגליה

תקציר הניצחון 0:1 של ברייטון על ווסטהאם/ספורט1

ברייטון הינה אחת ההפתעות הגדולות של העונה בפרמיירליג, ואחרי ה-0:1 על מנצ'סטר יונייטד אמש (חמישי) היא עלתה למקום השישי באנגליה. הקבוצה מדרום אנגליה קרובה להבטחת המקום שלה במפעלים האירופיים בעונה הבאה, לאור העובדה שיש לה שני משחקים חסרים בהשוואה למתחרותיה ליברפול, טוטנהאם ואסטון וילה.

השחפים איבדו בתחילת את גרהאם פוטר, שעבר בתחילת העונה לצ'לסי ומאז הספיק לסיים את תפקידו שם, אך חילופי המאמנים לא פגעו בקבוצה. רוברטו דה זרבי המשיך את הדהירה, וההצלחה גרמה לקבוצות הבכירות בפרמיירליג לשים עין על הכוכבים שלה.

שני השמות הבולטים במרכז השדה של ברייטון הם מויסס קאיסדו האקוודורי ואלוף העולם הטרי עם נבחרת ארגנטינה אלכסיס מקאליסטר. הארגנטינאי כבש את פנדל הניצחון נגד יונייטד אתמול תשע דקות לתוך תוספת הזמן, והמחזרת העיקרית אחריו היא היריבה המרה של השדים האדומים - ליברפול.

אלכסיס מקאליסטר ברייטון. GettyImages
התכנית ב' של ליברפול אחרי בלינגהאם לא תהיה זולה. מקאליסטר/GettyImages

לאור העובדה שהיא צפויה להפסיד לריאל מדריד במאבק על ג'וד בלינגהאם, ליברפול עברה להתמקד בחיזוק אחר לקישור לקראת הקיץ והיא מתמקדת במקאליסטר. האדומים עוקבים גם אחרי קאיסדו, אך הוא זוכה להתעניינות גם מארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. הקשר ביקש באופן פומבי לעזוב את הקבוצה ימים ספורים לפני תום חלון ההעברות של ינואר, אך דווקא אחרי שסורב הוא האריך חוזה עד 2027.

ברייטון שכאמור עשויה להשתתף במפעל אירופי לא נואשת להכנסות מחלון ההעברות, ועל כן צפויה להערים קשיים במשא ומתן על הקשרים. לפי דיווח ב"סקיי", השחפים ידרשו יותר מ-70 מיליון פאונד עבור כל שחקן כדי לשחררו, זאת לאחר שסירבו בינואר ל-70 מיליון פאונד מארסנל עבור קאיסדו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'יימס מילנר, שחקן ליברפול. PAUL ELLIS, GettyImages
יחליף צבעים. מילנר/GettyImages, PAUL ELLIS

מי שעשוי להחליף קבוצות עם מקאליסטר בקיץ הוא ג'יימס מילנר, שיעזוב את ליברפול בתום חוזהו ויצטרף בהעברה חופשית לברייטון. פבריציו רומאנו דיווח שהאנגלי בן ה-37 יעבור לדרום אנגליה, ובכך יחתום פרק של שמונה שנים באדום. שם נוסף שאמור להצטרף לקבוצה הוא ז'ואאו פדרו מווטפורד.

  • עוד באותו נושא:
  • ברייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully