וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מתחילה במסע ההגנה על התואר, גליל עליון תגנוב את הביתיות?

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 19:08

כמו בשנה שעברה, הסגולים יפגשו את הצפוניים ברבע גמר הפלייאוף שייצא לדרך בשני (20:30). גיא גודס רשם את ג'ו רגלנד, סי ג'יי האריס, כריס ג'ונסון, היידן דלטון ומרווין ג'ונס

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/צילום: יהודה שוחט

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל ייצאו מחר (שני, 20:30) לדרך בהיכל טוטו, כשהפועל חולון הרביעית בטבלה תארח את הפועל גליל עליון החמישית. שתי הקבוצות נפגשו גם בעונה שעברה באותו המעמד, כשהסגולים ניצחו 0:3 בדרך לזכייה באליפות. העונה נערכו שלושה מפגשים, הצפוניים ניצחו בסיבוב הראשון בכפר בלום, האלופה גברה עליהם בביתה בסיבוב השני ובבית העליון עשתה זאת גם בחוץ.

עוד כדורסל

כמו לפני 60 שנה: בחזרה לדרבי שהכריע את אליפות המדינה
עדיין רחוק מה-NBA: "ים מדר יתקשה מאוד למצוא מקום בבוסטון"
ההיסטוריה מאמינה בהפועל ירושלים: המספרים שלפני הגמר

שחקני הפועל גליל עליון, יהל מלמד, דיישון בוקר. קובי אליהו
גליל עליון עוד לא הוכיחה את עצמה מול הגדולות העונה/קובי אליהו

הפועל חולון לא בדיוק הרשימה בחודשים האחרונים. הקבוצה של גיא גודס ניסתה להישאר יציבה לקראת רגעי ההכרעה והתמודדה עם רצף גדול מאוד של פציעות, אלא שרגע לפני המאני טיים, נראה שחולון מצאה את הקצב שלה עם ניצחונות יפים על הפועל תל אביב, עירוני נס ציונה ועל אותה גליל עליון, שייצבו אותה במקום הרביעי ועם תחושה טובה לפחות לקראת הסדרה נגד ברק פלג ושחקניו. גיא גודס רשם את ג'ו רגלנד, סי ג'יי האריס, כריס ג'ונסון, היידן דלטון ומרווין ג'ונס, אבל בהמשך הסדרה עשוי לשנות לאור השינוי בתקנון שלפיו ניתן לעשות שינוי של זר אחד במהלך סדרה.

אחרי עונה שהייתה מלאה בריצות יפות, רוצים בהפועל גליל עליון לעשות צעד אחד קדימה ולעבור את השלב בו נעצרו אשתקד. החבורה מכפר בלום מגיעה לפלייאוף אחרי שהשיגה לפחות ניצחון אחד על שלוש מארבע המדורגות הראשונות בליגה, אבל למרות שהצליחה להתמודד שווה בשווה מול הקבוצות החזקות, לרוב גליל עליון לא מצליחה לנצח אותן. פלג ושחקניו יודעים שכדי לעבור את הסדרה הם יצטרכו לנצח משחק אחד לפחות בחולון, וינסו לעשות את זה כבר במשחק הראשון כדי להעביר את יתרון הביתיות אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully