וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין רחוק מה-NBA: "ים מדר יתקשה מאוד למצוא מקום בבוסטון"

גם אחרי הפרס האישי המכובד (מדר: "מדהים להופיע לצד שמות גדולים כאלה"), בארצות הברית מתקשים להאמין שהרכז יעשה את קפיצת המדרגה בקרוב: "העמדה שלו עמוסה מדי"

תקדימי העבר של הזוכים בפרס "הכוכב העולה" של היורוליג מרמזים על כך שים מדר נמצא בדרך הבטוחה ל-NBA - אבל המציאות בפועל קצת שונה. כל השחקנים שזכו בפרס מאז עונת 2008/09 להוציא זוכה אחד (רוקאס יוקובאיטיס) הגיעו בהמשך לליגה הטובה בעולם, אבל הסיטואציה של רכז פרטיזן בלגרד לא נראית מבטיחה במיוחד בשלב זה.

על פי ההערכות בבוסטון, הסלטיקס שמחזיקים בזכויות על מדר ב-NBA אחרי שבחרו בו בבחירה ה-47 בדראפט 2020, לא צפויים לצרף אותו בקרוב - בעיקר בשל העומס הרב בעמדות הגארדים.

ארבעת הגארדים הבכירים של הסלטיקס - מרכוס סמארט, מלקולם ברוגדון, דרק ווייט ופייטון פריצ'ארד - חתומים לפחות עד 2025, ובקבוצה מרוצים מאוד לפחות משלושה מהם. אל הרשימה אפשר להוסיף את ג'יי די דייויסון, גארד שנבחר על ידי בוסטון בסיבוב השני של דראפט 2022, ומציג העונה יכולת מרשימה בקבוצת הג'י ליג של הסלטיקס. לפי ההערכות, הוא עשוי לקבל חוזה לפני מדר.

"בהתחשב בעומק העצום שיש לבוסטון בעמדות הגארדים, קל לשכוח שעומד לרשותה אחד הצעירים הכי מבטיחים באירופה", כתבו אתמול באתר "Heavy" בבוסטון. "ים מדר בחר לשחק תחת ז'ליקו אוברדוביץ', ונראה שההחלטה הזו משתלמת לו בגדול. לצערו, הסיכוי שהוא ישתלב ברוטציה של בוסטון בעתיד הנראה לעין לא נראית סבירה, משום שהעומק שלה בעמדות הגארדים יקשה עליו מאוד לקבל תפקיד כלשהו".

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ימשיך באירופה? ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מדר העמיד העונה ממוצעים של 5.8 נקודות, 1.2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק ביורוליג. הוא הפך לשחקן הרביעי בתולדות היורוליג שזוכה בפרס היוקרתי בעונת הבכורה שלו בליגה.

"זו תחושה טובה, זה הישג נחמד מאוד, אני צריך להודות לקבוצה על התמיכה שלה, לא יכולתי לעשות את זה בלי החברים שלי לקבוצה", אמר מדר אתמול (שבת) לערוץ היוטיוב הרשמי של פרטיזן בלגרד. "מדהים להיות לצד השמות הגדולים האלה, מדהים להיות חלק מההיסטוריה של פרטיזן, אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולהתרכז במטרות שנותרו לנו העונה".

מדר הוסיף: "כשבחרתי לחתום בפרטיזן בלגרד, בכלל לא חשבתי על תארים אישיים כאלה ואחרים. רציתי להגיע לכאן כי שמעתי המון דברים טובים וכי רציתי להגיע ליורוליג. כשזה קרה, רציתי לעשות עונה טובה ולהראות שאני שייך לליגה. כל השאר זה בונוס".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully