וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טריק מפוקפק": הפועל ירושלים צריכה להיזהר מרמאות של בון?

הצוות המקצועי של הקבוצה הגרמנית צפה בפסקי הזמן של מלאגה באמצעות טאבלט. המאמן: "לא רואה בעיה. אם רוצים, שישנו פורמט"

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/צילום: יהודה שוחט

עושה רושם שלא רק היכולות של שחקני טלקום בון על הפרקט צריכות להדאיג את הפועל ירושלים לקראת גמר ליגת האלופות של פיב"א מחר (ראשון, 21:00): לאחר שהקבוצה הגרמנית הפתיעה את מארחת הפיינל פור אוניקאחה מלאגה, הצוות המקצועי שלה הואשם ברמאות בעקבות סרטונים מפסקי הזמן שהופצו בטוויטר.

במהלך פסקי הזמן, אחד מעוזרי המאמן של בון צפה בתדריך של מאמן מלאגה באמצעות טאבלט שבו פתוח השידור החי של המשחק, וכך ידעו הגרמנים להיערך בהתאם להוראות הטקטיות שקיבלו שחקני הקבוצה הספרדית. אחד מהם שגילה על כך לאחר המשחק, קנדריק פרי, הגדיר את מעשיהם של אנשי בון כ"טריקים וטקטיקות מפוקפקות".

עוד כדורסל אירופי

אנשי בון צופים בפסקי הזמן של מלאגה

מאמן בון, טואומס איסלו שנבחר היום למאמן העונה בליגת האלופות, נשאל על כך במסיבת העיתונאים לקראת הגמר, והשיב כך: "אנחנו תמיד משתמשים בשידור החי במהלך משחקים, כמו שכל קבוצה ברמות הגבוהות עושה, לדעתי. אנחנו רק מקבלים את התמונות מהשידור החי, ובודקים למשל החלטות הגנתיות של היריבה במהלך פסק הזמן, כך שעוזר הווידאו בא ומודיע לאחד מעוזרי המאמן שמעביר לי את המסר, ואני חושב שזה חלק נורמלי מהמשחק".

איסלו המשיך: "ב-NBA יש להם אייפדים בשביל השחקנים על הספסל. לא רואה סיבה שעוזר המאמן שלנו יסגור עיניים בפסקי הזמן אם זה מה שהתקשורת והמפעל רוצים. אם הם רוצים לשנות את הפורמט, שילכו על זה, אבל כל עוד זה קורה וכולם יכולים לראות, אני לא רואה מה הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully