וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ' בכה אחרי הניצחון: "זה מרגש מכל כך הרבה סיבות"

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 21:20

מאמן הפועל ירושלים שאיבד את אמו לפני מספר ימים התרגש מההעפלה לגמר: "גם אם היינו מפסידים, הייתי מרוצה. אין לי מילים כדי לתאר את קרינגטון"

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/יהודה שוחט

למשך כל העונה, הפועל ירושלים היא קבוצה בצלמו של מאמנה - אלכסדר דז'יקיץ'. דוגמא נוספת לכך קיבלנו הערב (שישי), כשמחזיקת הגביע הפתיעה את טנריפה עם 68:69 ענק בדרך לגמר ליגת האלופות.

"זה מרגש, כן, מכל כך הרבה סיבות", סיכם המאמן, שאיבד השבוע את אמו, ושחקניו עלו עם סרטים שחורים לזכרה. בסיום, הזיל דמעה. "לא בכיתי בגלל שאנחנו בגמר, אלא בגלל דברים אישיים, אני מעדיף שלא לחלוק. לא אהבתי שהחדשות הללו פורסמו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה כיף לפגוש קבוצות כאלה, כי הן מוציאות ממך את הטוב ביותר. ניצחנו אותם. כשהובלנו 15 ציפינו לריצה שלהם, אבל בסופו של דבר ניצחנו. צחקתי כשאנשים אמרו שהוארטס זקן. הוא הוכחה חיה שגיל הוא רק מספר. הוא משחק נהדר, ניסינו הרבה מאוד דרכים לעצור אותו".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. אתר FIBA, אתר רשמי
עשה זאת. דז'יקיץ'/אתר רשמי, אתר FIBA
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

דזי'קיץ' הוסיף ואמר: "צריך להיות כנים - טנריפה החטיאה שלשה פנויה בסיום. גם אם ברונו פיטפלדו היה קולע אותה, היינו מרוצים. אתם לא יודעים איזה מקום מדהים זה להגיע אליו - הגענו לזריקה אחרונה מול טנריפה, היא בלי ספק אחת הקבוצות הכי טובות שפגשנו העונה. זאת לא רק התוצאה. כשאתה משחק מול קבוצה כמו טנריפה להפסיד זה בסדר, גם לנצח זה מעולה. נתנו להם לחזור, הם קבוצה נהדרת. אני מאמין שזה משמעותי מאוד לאוהדים שהיו פה ולאוהדים בבית. זה חשוב לייצג את הקבוצה, את המדינה הזאת. ניסינו לשמור על פרופיל נמוך ולהיות צנועים".

על ה-MVP שלו קאדין קרינגטון אמר: "קיבל על עצמו לעלות מהספסל העונה, אין לי מילים כדי לתאר את זה. זה אומר המון על האופי שלו, ועל הדברים שהוא צריך להקריב כדי שננצח. אני כל כך שמח שהוא איתנו. אנשים לא שמחו שהחתמנו אותו, כנראה שעכשיו הם יותר שמחים".

לקראת הגמר הוסיף: "קודם אנחנו צריכים לראות מול מי זה יהיה. כל קבוצה שם משחקת בסגנון אחר וזה משמעותי. עוד יומיים יהיה משחק קשה במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully