וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינגטון: "אלוהי הכדורסל היו איתנו. יש לנו כל כך הרבה לב'"

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 23:24

כוכב הפועל ירושלים התרגש אחרי הניצחון הדרמטי על טנריפה בחצי הגמר: "זה מוקדש לאמו של דז'יקיץ'". חומסקי: "אמרתי לאלכסנדר 'אמא שלך מסתכלת עלייך והיא גאה בך'. ירדו לי דמעות". רנדולף: "אנחנו תמיד מאמינים"

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/יהודה שוחט

העונה האירופית המופלאה של הפועל ירושלים נמשכה הערב (שישי), עם ניצחון ענק ודרמטי על האלופה היוצאת טנריפה ששלח אותה לגמר ליגת האלופות של פיב"א - גמר אירופי ראשון מאז 2004 (אז ניצחה את ריאל מדריד וזכתה ביול"ב קאפ, כנגד כל הסיכויים). החבורה של אלכסנדר דז'יקיץ' שוב עשתה זאת בזכות הגנת ברזל, וגם בזכות כ-3,000 אדומים משולהבים ביציעים. הירושלמים אמנם שמטו יתרון בן 15 נקודות ברגעי ההכרעה, אך קאדין קרינגטון (19 נקודות) הכריע ושלח את חבריו לגמר. ביום ראשון יפגוש את המנצחת בין מלאגה וטלקום בון, בקרב על הגביע.

שחקני הפועל ירושלים. אתר FIBA, אתר רשמי
ערב ענק במלאגה/אתר רשמי, אתר FIBA

"זה היה משחק גדול", סיכם ה-MVP קרינגטון. "אני רוצה להשתתף בצערו של המאמן, אבל אנחנו קבוצה - הוא היה איתנו כל המשחק והוא כל כך חזק. זה בשביל אמו. הוא כל הזמן אומר לנו שאלוהי הכדורסל יהיו איתנו, אבל היום הם היו. אני מוצף ברגשות כרגע. כבר עברתי הרבה בקריירה שלי, אני מנסה לעכל. אני גאה להיות כאן. יש לנו כל כך הרבה לב, עברנו המון בעונה הזאת, המון המון המון. אני מנסה למצוא את המילים ולא מוצא. אני כל כך גאה בקבוצה הזו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל ירושלים סים סנדר-ונה עם עוז בלייזר, נועם יעקב. אתר FIBA, אתר רשמי
התפרצות רגשות. סנדר ונה, בלייזר ויעקב/אתר רשמי, אתר FIBA

ליוואי רנדולף הוסיף: "בכל משחק אנחנו מוצאים דרך, לא משנה מה קורה, אנחנו מוצאים לדרך להשלים את העבודה. אנחנו תמיד מאמינים, תמיד סוכמים על ההגנה. כל העונה הזו הבנו מה המאמן שלנו עובר, לקחנו את המנטליות שלו. אנחנו לוחמים והוא לוחם. אנחנו רוצים לנצח בשביל המאמן שלנו. זה אפשרי, הכל יכול לקרות בכדורסל. לא יכולנו לעשות את זה ללא הקהל שלנו".

אייל חומסקי התרגש: "ראיתי שחור כשהם לקחו שלשה אחרונה. אני חושב שיש פה סיפור בתוך סיפור שקשה לספר אותו. מה שהמאמן זה העבר בימים האחרונים זה הסיפור של המשחק הזה. היו רגעי בכי, רגעים שאמר לשחקנים שהוא החליט להישאר עד ההלוויה ביום שני וכולם פרצו בבכי. הייתה פה קבוצה שלא הייתה יכולה לנצח בשביל המאמן. אמרתי לו 'אמא שלך מסתכלת עלייך והיא גאה בך'. ירדו לי דמעות, זה רגע שקשה להסביר אותו. בון או מלאגה? מה שיבוא נקבל".

על הניצחון ולקראת הגמר: "אני רגוע, כי יש את המאמן הזה. הוא יודע להוריד את השחקנים לקרקע ולהכניס אותם למוד הכי נכון. סומך ב-200% על המאמן".

על הקהל: "כל פעם זה מרגש מחדש. היכולת הזאת להמשיך לשיר גם שסגרו עלינו את ה-15 הפרש. הם באים מאהבה".

עוד בכדורסל

ברנדון בראון אמר: "זה מרגיש טוב לתרום ולהילחם עבור הקבוצה הזו והמאמן הזה. סמכנו אחד על השני, כמו שאנחנו עושים כל העונה. אנחנו רוצים ליהנות מהרגע הזה ולהתכונן הכי טוב שאפשר ליום ראשון, לא אכפת לי מי תהיה היריבה בגמר".

שחקן הפועל ירושלים סים סנדר-ונה. אתר FIBA, אתר רשמי
סנדר ונה והקהל הירושלמי/אתר רשמי, אתר FIBA

איתי שגב: "דז'יקיץ' שמח והיה מרוצה מאיתנו. הרגשתי את זה ממנו, כולנו מאוד שמחים על הניצחון. רצינו מאוד להשיג את זה בשבילו. זאת סיטואציה מורכבת, קשה לי לדבר על זה. הבנו שזה שלנו רק שהשעון ירד ל-00:00. רק בחדר הלבשה אולי נתחיל לעכל את זה. שיחקנו נגד קבוצה נהדרת, כל הקרדיט להם על הקאמבק המדהים הזה. הגמר? אין העדפה, יש שתי מועמדות נהדרות, קבוצות איכותיות. נגיע מוכנים למי שלא תהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully