וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בון הפתיעה את מלאגה ותפגוש את הפועל ירושלים בגמר ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 23:41

כנגד כל ההערכות, גברו הגרמנים 67:69 על מארחת הפיינל פור. טי ג'יי שורטס הצטיין עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים, פרי החטיא שלשה מכרעת שנייה לסיום

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/יהודה שוחט

הפועל ירושלים מול טלקום בון - זה יהיה גמר ליגת האלופות, ביום ראשון הקרוב ב-21:00. לאחר שהקבוצה המופלאה של אלכסנדר דז'יקיץ' שרדה מותחן ענק מול טנריפה, הפתיעו הגרמנים את מארחת הפיינל פור עם 67:69 וקבעו דייט בלתי צפוי עם האדומים בקרב על התואר.

אחרי רבע ראשון צמוד, הפתיעו הגרמנים וברחו ליתרון דו-ספרתי בזכות רבע שני של 9:19, בדרך ל-31:41 עם הירידה לחדרי ההלבשה, תוך שהם עוצרים את היריבה על 3 מ-14 מחוץ לקשת. קנדריק פרי ודריו בריזואלה ניסו להחזיר את המארחת לעניינים, אולם עם העליה לרבע המכריע עמד היתרון הגרמני על 50:57, בזכות הופעה נהדרת של טי ג'יי שורטס. שש דקות לסיום עוד צימק מלווין אג'ים ל-58:57, האורחת הגיבה עם ריצת 1:9, ובכל זאת קפאה בסיום ואפשרה למלאגה עוד הזדמנות אחת - אלא שפרי החטיא מחוץ לקשת שנייה לסיום, קצת כמו טנריפה.

שחקן טלקום בון טי ג'יי שורטס. אתר FIBA, אתר רשמי
כנגד כל הציפיות. שורטס/אתר רשמי, אתר FIBA
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שורטס המצוין הוביל עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים, פין דלייני וג'בונטה הוקינס הוסיפו 13 כל אחד. פרי, אג'ים ובריזואלה הוליכו את המפסידה עם 12 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully