וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בלתי נמנע": סשה וזנקוב בדרך הבטוחה לסקרמנטו

כוכב אולימפיאקוס שצפוי להיבחר ל-MVP של היורוליג יעשה את קפיצת המדרגה לקינגס, ששלחו נציגים וביניהם המאמן מייק בראון ליוון כדי לצפות בו מקרוב

תקציר: ברצלונה - פואנלבראדה 64:103/ספורט1

סשה וזנקוב, השחקן הטוב בעונת היורוליג הנוכחית, צפוי להיפרד מהמפעל האירופי אחרי הפיינל פור בשבוע הבא בקובנה. לפי דיווחים בארצות הברית, בעונה הבאה כוכבה של אולימפיאקוס ילבש את מדיה של סקרמנטו קינגס ויערוך את טבילת האש שלו ב-NBA.

שנה לאחר שביצעו טרייד על זכויותיו, הקינגס שעקבו אחרי וזנקוב בעונה הנוכחית צפויים לצרפו בקיץ הקרוב, כאשר על פי גורם המקורב לעיתונאי מארק סטיין שפרסם את הידיעה, "המהלך קרוב להיות בלתי נמנע". הדיווח הזה הגיע אחרי ששון קאנינגהאם, עיתונאי מקומי מסקרמנטו, טען לאחרונה כי הקינגס "מחויבים ב-90% לצירוף של וזנקוב".

הבולגרי בן ה-27 אמנם חתום באולימפיאקוס עד 2025, אך הוא מחזיק באופציית יציאה ל-NBA הקיץ כך שהמהלך לא צפוי להיתקל במכשולים מבחינה זו.

בקרוב מעבר לים. וזנקוב

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

נציגי הקינגס, ובראשם מאמן העונה ב-NBA מייק בראון, הגיעו השבוע לפיראוס כדי לצפות בווזנקוב במשחק 5 בסדרת פלייאוף היורוליג מול אולימפיאקוס, והמאמן החמיא למי שאמור לשחק תחתיו בעונה הבאה: "אנחנו רוצים שקודם העונה תיגמר ואז נדבר איתו. אנחנו מאוד נרגשים לגביו, זה חשוב שכל כך הרבה נציגים מהקבוצה באו לראות אותו מקרוב, המנכ"ל והסקאוט האירופי כאן. בשבילנו הוא בעדיפות, אבל נחכה לסיום העונה".

וזנקוב, שכבר הבטיח את זכייתו בתואר הקלעי המוביל של עונת היורוליג, הוא המועמד הוודאי לזכות בתואר ה-MVP של המפעל בפעם הראשונה בקריירה שלו. בשישי הקרוב יחד עם אולימפיאקוס הוא יפגוש את מונאקו בחצי גמר הפיינל פור בקובנה, כאשר המנצחת תפגוש בגמר את המנצחת בין ברצלונה לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully