וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "מי שחושב שאנחנו פייבוריטים לא מכיר את טלקום בון"

מאמן הפועל ירושלים נותן כבוד ליריבה בגמר ליגת האלופות של פיב"א (ראשון, 21:00): "הם מפתיעים את כולם מאוקטובר, הגיע הזמן להגיד שהם רציניים". מאמן הגרמנים: "יודע שנפגוש יחידה מאוחדת, לא שחקנים בודדים"

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/יהודה שוחט

אחרי שהאופוריה מהניצחון הענק בחצי הגמר על טנריפה שקע במעט, הפועל ירושלים מתכוננת כעת למשחק הכי חשוב של המועדון בשנים האחרונות - מחר ב-21:00 - נגד טלקום בון הגרמנית בגמר ליגת האלופות של פיב"א. בדיוק כמו הירושלמים, גם הגרמנים שמוליכים את הבונדסליגה ונמצאים בעונה נהדרת ניצחו בחצי הגמר יריבה מספרד, כאשר קלקלו את החגיגה מלאה - מארחת הפיינל פור.

מאמן הפועל ירושלים, אלכסנדר דז'יקיץ', נמצא כידוע בסיטואציה אישית מורכבת שכן במהלך הפיינל פור הוא התבשר על מות אימו. במסיבת העיתונאים לקראת גמר הפיינל פור, המאמן נשאל אם הפועל ירושלים היא הפייבוריטית לאחר שהדיחה את מחזיקת המפעל: "אנחנו פייבוריטים? על בסיס מה? בון הייתה כל העונה ברצפים של ניצחונות, מי שחושב שאנחנו פייבוריטם לא מכיר את בון. הם ממשיכים להפתיע את כולם מאוקטובר, הגיע הזמן שמישהו יגיד שהם רציניים. אנחנו לא מרגישים כך, יהיה קרב קשוח ואנחנו לא מתכוננים לפחות מזה".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. לירון מולדובן
בדרך לעוד הישג ענק? דז'יקיץ'/לירון מולדובן

היום הגדול של הפועל ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"אני לא חושב שעונה טובה או רעה אומרת שאתה מאמן טוב או רע", המשיך דז'יקיץ', "הם עושים עבודה טובה כל העונה, אם הם יפסידו מחר זה לא אומר שהם לא מצליחים, אותו דבר גם להיפך. אני מסרב שישפטו אותי רק על בסיס המשחק האחרון. אני יודע שהעולם, התקשורת והאוהדים לא עובדים כך, אני מודע לחשיבות של תוצאות, אבל לפעמים יש מעבר לניצחונות".

דז'יקיץ' גם החמיא לתומאס איסלו, מאמן היריבה: "התוצאות העונה אומרות הרבה על המאמן. אני מעריך את סגנון הכדורסל שלהם. הוא מצא את הדרך הטובה ביותר והתוצאות מעידות על אימון נכון. יש אלפי דרכים לאמן, הם עשו עבודה טובה".

אור קורנליוס התייצב גם כן למסיבת העיתונאים והחמיא לאוהדים שליוו את הקבוצה למלאגה: "יש לנו את הקהל הכי טוב במפעל, הם באים איתנו לכל מקום ואנחנו מאוד מעריכים את זה. יש משהו מיוחד העונה, עם המאמן והשחקנים. המצב בארץ? אנחנו חיים את הסיטואציה הזאת יום יום בשנים האחרונות. אני מקווה שהכל יהיה בסדר בארץ. בלי קשר למצב, בכל משחק אנחנו מייצגים את המדינה".

שחקן טלקום בון טי ג'יי שורטס. אתר FIBA, אתר רשמי
בון נותנת הרבה כבוד לירושלים. טי ג'יי שורטס/אתר רשמי, אתר FIBA

תומאס איסלו, מאמן טלקום בון, שיבח את האדומים: "דז'יקיץ מאמן ברמה גבוהה. עקבתי אחריו כמה שנים ודיברנו על זה בדרך לכאן. הקבוצה משחקת באינסטנסיביות ופיזיות, התפקידים של השחקנים מוגדרים וזה מעיד על כך שהמאמן טוב. ירושלים יחידה מאוחדת, כמונו. אנחנו יודעים שלא נתמודד מול בודדים אלא מול קולקטיב חזק".

בעקבות העלייה לגמר, ההערכה היא שבין 500 ל-1,000 אוהדים נוספים אמורים להגיע מישראל לספרד, כך שבסך הכל יהיו כ-4,000 אוהדים אדומים ביציעים. מעבר לשתי טיסות מלאות שייצאו מישראל, אוהדים רבים כבר קנו כרטיסים מאוהדי מלאגה שכאמור הודחה בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully