וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעונת שיא, עם רכז מצטיין וקלעים מפחידים: הכירו את טלקום בון

12.5.2023 / 23:37

היא מוליכה את הטבלה הגרמנית עם הכניסה לפלייאוף, טי ג'יי שורטס הוא אחד ממצטייני העונה של ליגת האלופות, ויש לה כמה שחקנים שמסוגלים להפציץ מחוץ לקשת. הכירו את הקבוצה שעומדת בין הפועל ירושלים לתואר אירופי שני

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/יהודה שוחט

טלקום בון היא אחת ההפתעות הגדולות של הכדורסל האירופי העונה, וההגעה שלה לגמר ליגת האלופות היא ההופעה הראשונה שלה בגמר אירופי, אחרי שנעצרה בעבר בחצי גמר היורופקאפ. ביום ראשון בגמר (21:00) היא תנסה למנוע מהפועל ירושלים להניף גביע אירופי שני בתולדותיה.

טלקום בון. אתר FIBA, אתר רשמי
חבורה מסוכנת מאוד. טלקום בון/אתר רשמי, אתר FIBA
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הקבוצה של תומאס איסלו הפיני מעולם לא זכתה באליפות גרמניה ב-31 שנותיה, אבל העונה נראה שהיא יכולה לרשום את ההישג הגדול בתולדותיה אחרי שנכנסה לפלייאוף מהמקום הראשון בליגה עם מאזן של 32 ניצחונות ו-2 הפסדים בלבד. הישג השיא של בון במסגרת המקומית עומד על סגנות, והיא השיגה אותו 3 פעמים בעבר.

שחקן טלקום בון טי ג'יי שורטס. אתר FIBA, אתר רשמי
הכוכב הגדול. שורטס/אתר רשמי, אתר FIBA

הכוכב הגדול של בון הוא הרכז האמריקאי שמייצג את נבחרת צפון מקדוניה, ועשוי לשחק גם נגד נבחרת ישראל בקיץ הקרוב, טי ג'יי שורטס, שרשם 18.7 נקודות ו-7.1 אסיסטים העונה בממוצע בליגת האלופות. שני שחקנים מקומיים בולטים נותנים לאיסלו הרבה מאוד - הסנטר ליאון קראצר והקלע קרסטן טאדה. לבון שני קלעים נהדרים נוספים - פין דילייני הניו זילנדי וסבסטיאן הררה הגרמני ממוצא צ'יליאני קולע גם הוא מעל 2 שלשות למשחק. את הסגל הבכיר של בון משלימים הפורוורד טייסון וורד, והאמריקאים דין וויליאמס וג'בונטה הוקינס, כשכל אחד מהם מסוגל להתפוצץ ביום נתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully