וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה פתח אחרי 390 ימים, אבל נפצע ויצא בדמעות

יובנטוס התבססה במקום השני עם 0:2 על קרמונזה, הצרפתי שוב נפצע בברכו (24). הבונוסים חזקים מהשיאים: הפסד היסטורי לנאפולי במונצה

תקציר: יובנטוס - קרמונזה 0:2/ספורט 1

עיקר העניין בסרייה A במחזורי הסיום נסוב סביב המאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, והערב (ראשון) שמרה יובנטוס על יתרונה במקום השני עם ניצחון ביתי 0:2 על קרמונזה. רומא, שכמו יובה נמצאת גם בעיצומו של חצי גמר הליגה האירופית, התקדמה למקום השישי בעזרת 0:0 בבולוניה. האלופה נאפולי הפסידה 2:0 במונצה.

שחקני מונצה חוגגים. רויטרס
רוצים את הבונוס שברלוסקוני הבטיח. שחקני מונצה חוגגים/רויטרס

מונצה - נאפולי 0:2

אלופת איטליה סימנה כמה שיאים כמטרות עד לסיום העונה (שיא מועדון בנקודות, הקבוצה השלישית שמגיעה ל-15 ניצחונות חוץ) אבל במשחקה השני עם הכתר על הראש רשמה הפסד היסטורי מול מונצה, אצלה מעולם לא הפסידה במסגרת ליגה (כל המפגשים כמובן היו בסרייה B). אלסיו זרבין ערך הופעת בכורה בהרכב בסרייה A ופתח לצד מלך השערים ויקטור אוסימן שלא הצליח לשפר את מאזנו. מנגד, דני מוטה חגג בדקה ה-19 אחרי חילופי מסירות יפים ברחבה, והמושאל מנאפולי אנדראה פטאניה היה על הריבאונד אחרי הדיפה לא טובה של פיירלואיג'י גוליני והרשית את השני בדקה ה-54. סילביו ברלוסקוני הבטיח בונוס מיוחד על השגת המקום השמיני ושחקני מונצה נותרו צמודים לפיורנטינה שנמצאת בו כרגע.

עוד בוואלה!

בתוספת הזמן: מילינקוביץ' סאביץ' העניק 2:2 ללאציו מול לצ'ה

לכתבה המלאה
פול פוגבה שחקן יובנטוס פצוע. רויטרס
רגע כואב. פול פוגבה/רויטרס

יובנטוס - קרמונזה 0:2

פול פוגבה פתח לראשונה אחרי 390 ימים, אבל זה החזיק רק 20 דקות לפני שנפצע בברכו ויצא בדמעות. רגע עצוב מאוד לקשר הצרפתי שהחל לחזור לעצמו וכעת נראה כי ייעדר שוב תקופה ממושכת. קרמונזה התאוששה לאחרונה עם 11 נקודות מתוך 18 וקיוותה לנצל את העובדה שיובנטוס נמצאת בין שני המשחקים מול סביליה בחצי גמר הליגה האירופית כדי להפתיע עם ניצחון היסטורי (11 הפסדים וארבע תוצאות תיקו במפגשי הליגה הקודמים), אבל נכנעה לשער יפה של ניקולו פאג'ולי הצעיר בדקה ה-55 אחרי הכנה של פדריקו קייזה. יובה המשיכה ללחוץ ובאה על שכרה עם שער של הבלם הברזילאי ברמר, שנגח מקרוב פנימה בדקה ה-79, וכעת היא עם שלוש נקודות יתרון בקרב על המקום השני. קרמונזה עלולה לרדת כבר במחזור הבא.

טמי אברהם שחקן רומא מאוכזב. Alessandro Sabattini, GettyImages
פספס הזדמנות להכריע. טמי אברהם/GettyImages, Alessandro Sabattini

בולוניה - רומא 0:0

ז'וזה מוריניו הבהיר את סדר העדיפויות שלו, כשנתן מנוחה לשחקנים רבים לפני גומלין חצי גמר הליגה האירופית בגרמניה מול באייר לברקוזן. רומא כעת מרחק שש נקודות מהמקום הרביעי כשנותרו רק עוד שלושה מחזורים, כך שהסיכוי שלה להגיע לליגת האלופות דרך המפעל המשני ולא דרך הליגה הוא גבוה יותר. מילה סבילאר ערך בכורה בין הקורות ורשם שלוש הצלות במחצית הראשונה, כשמנגד אנדראה בלוטי לא הצליח להכניע את לוקאש סקורופסקי וגם טמי אברהם המחליף נעצר אצל השוער הפולני. בולוניה יכולה לסכם עונה טובה עם טיאגו מוטה, חניכו לשעבר של מוריניו בטרבל באינטר שכמוהו הוזכר לאחרונה כמועמד לחזור לפריז סן ז'רמן כמאמן, אבל סופרת כבר שישה מחזורים ללא ניצחון.

משחקים נוספים

פיורנטינה - אודינזה 0:2
לפיורנטינה: גאטנו קסטרובילי (7), ג'אקומו בונבנטורה (90)

ורונה - טורינו 1:0
לטורינו: ניקולה ולאשיץ' (29)

המחזור ה-35 בסרייה A יגיע לסיומו ביום שני עם המפגש בין נועלת הטבלה סמפדוריה, שכבר ירדה רשמית לליגת המשנה, לבין אמפולי שהתרחקה מהתחתית בעזרת שני ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully