וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקינס בחמישיית העונה בליגת האלופות, רנדולף בחמישייה השנייה

סנטר הפועל ירושלים זכה לכבוד: "עברתי שני ניתוחים ולא ידעתי אם אחזור לשחק, מצאתי מועדון שמאמין בי". שורטס ה-MVP

אוהדי הפועל ירושלים במלאגה/יהודה שוחט

פיינל פור ליגת האלופות של פיב"א יגיע מחר (ראשון) לרגע השיא, כאשר הפועל ירושלים תפגוש את טלקום בון הגרמנית לקרב על הגביע. ביום שלפני משחק הגמר ולאחר חצאי הגמר הדרמטיים, בפיב"א התפנו היום (שבת) לחלוקת פרסי מצטייני העונה במפעל וכיאה לאחת הפיינליסטיות, הפועל ירושלים זכתה לייצוג הולם.

בחמישייה הראשונה של העונה הנציג הירושלמי הוא זאק הנקינס. הסנטר הנהדר של האדומים רשם ממוצעים של 12.8 נקודות ו-8.2 ריבאונדים אמר עם קבלת הפרס: "זה מרגיש מדהים, עברתי שני ניתוחים רצופים בברך ולא ידעתי אם אחזור לשחק. זה לא רק למצוא מועדון שיאמין בי, אלא גם שחקנים שעובדים קשה. הגענו השנה למקומות שאנשים לא האמינו".

בחמישיית העונה נכללו גם מרסיליניו הוארטס הבלתי נגמר מטנריפה, דריו בריסואלה ממלאגה, אקיל מיטשל מא.א.ק אתונה וטי ג'יי שורטס מהיריבה בגמר טלקום בון, שנבחר גם ל-MVP של המפעל.

שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. אתר FIBA, אתר רשמי
יש נציג גם בחמישייה השנייה. רנדולף/אתר רשמי, אתר FIBA

היום הגדול של הפועל ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

נציגה של הפועל ירושלים בחמישייה השנייה של העונה הוא ליוואי רנדולף, מצטיין חודש אפריל במפעל שהצטיין בסדרת רבע הגמר מול א.א.ק אתונה והעמיד העונה האירופית ממוצע של 14.8 נקודות. בחמישייה נכלל גם גיורגי שרמדיני, סנטר טנריפה שהפסידה אמש לירושלמים. לצידם זכו לכבוד גם דיאנדרה לנדסדאון משטרסבורג, קנדריק פרי ממלאגה ומרכוס פוסטר, אקס הפועל חולון ששיחק העונה בריטאס וילנה. בתואר שחקן ההגנה של העונה זכה אלברטו דיאס ממלאגה ולמאמן העונה נבחר תומאס איסלו מטלקום בון.

בעקבות העלייה לגמר, ההערכה היא שבין 500 ל-1,000 אוהדים נוספים אמורים להגיע מישראל לספרד, כך שבסך הכל יהיו כ-4,000 אוהדים אדומים ביציעים. מעבר לשתי טיסות מלאות שייצאו מישראל, אוהדים רבים כבר קנו כרטיסים מאוהדי מלאגה שכאמור הודחה בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully