וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המצב עגום": בארה"ב תוקפים את גולדן סטייט - "מה הם עושים?!"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 17:49

פרשני ESPN עדיין לא נרגעים מקבלת ההחלטות המחרידה מול הלייקרס. סטיבן איי סמית': "צריך להוציא צו חיפושים לג'ורדן פול"

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

השעות חולפות, ובארצות הברית ממשיכים לנתח את קבלת ההחלטות האומללה של כוכבי גולדן סטייט, שהביאה להפסד 104:101 מול לוס אנג'לס לייקרס אתמול בלילה (בין שני לשלישי), ולפיגור 3:1 בסדרת הסיבוב השני. קליי תומפסון לקח שתי זריקות לא אחראיות במאני טיים והחטיא, סטפן קרי הוסיף שתי החטאות ואיבוד משלו, וגם דריימונד גרין תרם איבוד גורלי שחרץ את גורל האלופה.

"אני לא מאמין שקבוצה עם הניסיון של גולדן סטייט עשתה כל כך הרבה שגיאות מנטליות לקראת הסיום", אמר פרשן ESPN בריאן ווידהורסט. "קליי תומפסון לקח שתי זריקות מחרידות, מחרידות! אלוהים ישמור, מה הוא עושה! תסתכלו על סטיב קר - הוא לא מאמין. סטף קרי הזכיר את המהלך מול קווין לאב ב-2016. הוא השיג בידוד מול אנתוני דייויס כדי לתקוף את הטבעת, ופשוט עשה לו הנחות - כפי שעשה מול לאב ב-2016".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Harry How, GettyImages
טעויות שלא אמורות לאפיין אלופה. קרי/GettyImages, Harry How

עוד ב-NBA

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ווינדהורסט הוסיף ואמר: "אפילו סטיב קר - הוא לא ביקש פסק זמן למרות שהיה לו, וסטף, שזורק את הכדור מאחורי הראש, כשהיה לו פסק זמן. האם זו גולדן סטייט, שזכתה בארבע אליפויות? מה הם עושים?! הלייקרס היו נהדרים, אבל לא האמנתי איך הווריירס זרקו את המשחק הזה".

גם סטיבן איי סמית' היה ביקורתי, כהרגלו: "גולדן סטייט נראתה מבולבלת, מבולגנת. סטיב קר פתח עם גארי פייטון, למה הוא לא סיים את המשחק? חשבת שסטף יצליח לעצור את לוני ווקר? קליי תומפסון, אני לא יודע מה לעזאזל עובר עליו. הוא פשוט לא הופיע. הזריקה האחרונה שהוא זרק, אני לא יודע על מה הוא חשב. ראיתם את שפת הגוף של סטף, דריימונד וסטיב קר. מה לעזאזל הוא חשב? יש לו כך כך הרבה ניסיון כדי לקבל החלטה כל כך מטופשת. לג'ורדן פול צריך להוציא צו חיפושים, אף אחד לא יודע איפה הוא. הוא קטסטרופה בפלייאוף הזה. איפה שלא מסתכלים, המצב נראה עגום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully