וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקיץ' לא יורחק ממשחק מספר 5, בעלי פיניקס תמך בהחלטה

ב-NBA החליטו לקנוס את כוכב דנבר ב-25 אלף דולר, לאחר שדחף את מאט אישביה. בעלי הסאנס: "לא הייתי רוצה לראות הרחקה או קנס"

ג'יימס הארדן והמפגש עם ניצול הטבח באוניברסיטת מישיגן סטייט/מתוך טוויטר

אירוע יוצא דופן נרשם אתמול בלילה (בין ראשון לשני) בפלייאוף ה-NBA, כשניקולה יוקיץ' דחף את בעלי פיניקס מאט אישביה, בניסיון להוציא מתפרצת מהירה לדנבר. הבעלים שרכש את הסאנס לפני מספר חודשים הוסיף נפילה די תיאטרלית לאחור, שסידרה לסרבי עבירה טכנית.

בארצות הברית החל דיון האם יוקיץ' צריך לקבל הרחקה ממשחק 5, אולם לפי אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN, בליגה החליטו על קנס בלבד בגובה 25 אלף דולר.

עוד לפני החדשות הללו, הגיבו אישביה לראשונה לדברים כשצייץ: "ניצחון גדול לסאנס בסדרה מדהימה בינתיים. הרחקה או קנס למישהו על אירועי אמש לא יהיו נכונים. יש לי הרבה כבוד ליוקיץ' ולא הייתי רוצה לראות דבר כזה. נרגש לקראת משחק מספר 5! קדימה סאנס!"

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מתעמת עם בעלי פיניקס סאנס מאט אישבייה. Christian Petersen, GettyImages
זה יסתיים ללא עונש?/GettyImages, Christian Petersen

עוד ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השופט המשחק טוני בראת'רס ציין בדוח המשחק שלו את הסיבות לטכנית שהדביק ליוקיץ', וכתב ש"זה היה נראה כמו העונש המתאים, כי יוקיץ' לא פשוט רץ לעבר אוהד והיכה אותו, היה שם דין ודברים ביניהם. לכן עבירה טכנית נראתה לי כמו העונש הראוי והמספק". הכוכב עצמו הגיב ואמר: "השופט אמר לי ששלחתי מרפק לאוהד, אבל האוהד הזה הניח עליי את הידיים ראשון. חשבתי שהליגה אמורה להגן על השחקנים במקרים כאלה...הוא השפיע על המשחק, כי הוא מנע ממני להוציא כדור חוץ. לדעתי, אם כבר הוא זה שהיה צריך להיזרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully