וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבור המפתיע: ווקר קלע 15 ברבע האחרון, הלייקרס ב-1:3 על גולדן סטייט

הגארד הנהיג קאמבק ענק של הלייקרס ממינוס 12 במחצית השנייה, וסחף אותם לניצחון 101:104 ששוב מציב את האלופה עם הגב לקיר. לברון קלע 27 והוריד 10 ריבאונדים, קרי צלף 31 ורשם טריפל דאבל - אבל נעצר ע"י דייויס במהלכים האחרונים. גם מיאמי ב-1:3 אחרי 101:109 על הניקס

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

חצאי הגמר האזוריים של פלייאוף ה-NBA נמשכים. הלילה (בין שני לשלישי) התקיימו שני משחקים. בראשון מיאמי עלתה ליתרון 1:3 על הניקס, ובשני שנערך בשעה זו הלייקרס עלו אף הם ל-1:3 אחרי קאמבק גדול מול גולדן סטייט.

משחקי הלילה:

מיאמי (8) - ניו יורק (5) 101:109 (ההיט עלו ליתרון 1:3 בסדרה)
ל.א לייקרס (7) - גולדן סטייט (6) 101:104 (הלייקרס עלו ליתרון 1:3 בסדרה)

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
ה-ניצחון של העונה? לברון/GettyImages, Harry How
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Harry How, GettyImages
טריפל דאבל שלישי בפלייאוף, אבל איפה שאר הכוכבים? קרי/GettyImages, Harry How

ל.א לייקרס (7) - גולדן סטייט (6) 101:104 (הלייקרס עלו ליתרון 1:3 בסדרה)

הכל היה מוכן לפרק חדש ומרתק ביריבות בין לברון ג'יימס לסטף קרי - האחד הגיע נחוש במיוחד למשחק והתייצב באולם לא פחות מ-5 שעות לפני שריקת הפתיחה, השני ידע שהוא חייב להתעלות כדי למנוע מהאלופה להיכנס לעוד בור עמוק בפלייאוף - אבל קרב הטיטאנים הוכרע בסופו של דבר על ידי גיבור מפתיע מאוד, לוני ווקר. 15 נקודות ברבע האחרון היו לגארד האלמוני-יחסית של הלייקרס, שקיבל תפקיד משני בקבוצה עד כה, אבל הלילה סידר לה אולי את הניצחון הכי חשוב של העונה.

רק כדי לסבר את האוזן, 15 הנקודות של ווקר ברבע האחרון כמעט השתוו למאזן הכללי של הווריירס, שחיברו 17 נקודות בלבד ברבע המכריע. ווקר, שב-276 משחקים בקריירה קלע רק פעם אחת 15 או יותר ברבע אחד, התפוצץ בדיוק בזמן, אחרי שהלייקרס נראו בעמדת נחיתות במחצית השנייה, שהתנהלה בשליטה כמעט מוחלטת של גולדן סטייט. היתרון של הווריירס עמד על 12 בשלהי הרבע השלישי, אבל ווקר, לברון ואנתוני דייויס ששוב כיכב בשני צידי המגרש, החזירו את הלייקרס לאט לאט.

ריצת 0:10 שלהם העניקה להם יתרון ראשון במחצית השנייה כשנותרו פחות משתי דקות על השעון, אחרי שלשה של ווקר. תומפסון וקרי עוד הספיקו לקלוע סלים גדולים, אבל לברון ענה עם נקודות חשובות בצד השני, קרי החטיא פעמיים כשיכול היה להחזיר את היתרון לגולדן סטייט, ולוני ווקר דייק פעמיים מהקו 15 שניות. הווריירס יצאו מפסק זמן להתקפה אחרונה, אבל דריימונד גרין איבד ברשלנות, והלייקרס חגגו.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Harry How, GettyImages
משחק פושר, איבוד קריטי. דריימונד גרין/GettyImages, Harry How
שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין. ברקע לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
צוחק מי שצוחק אחרון. קרי וגרין מול לברון/רויטרס

לברון ג'יימס כיכב עם 27 נקודות (10 מ-25 מהשדה, 2 מ-9 מהשלוש), 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אנתוני דייויס היה מצוין גם כן עם 23, 15 ריבאונדים, 3 חטיפות והגנה גדולה על סטף קרי בדקה האחרונה של המשחק, ואקס פקטור נוסף מלבד לוני ווקר, היה אוסטין ריבס שסיים עם 21 נקודות. בצד השני, סטף קרי רשם טריפל דאבל שלישי בקריירה בפלייאוף עם 31 נקודות, 14 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, אנדרו וויגינס הוסיף 17 וגארי פייטון ג'וניור הבליח עם 15, אבל הווריירס קיבלו מעט מדי מקליי תומפסון (9 נקודות, 3 מ-11 מהשדה) ומדריימונד גרין (8 נקודות, 10 ריבאנודים, 7 אסיסטים וגם 5 איבודים). אחרי שהצליחה לחזור מפיגור 2:0 מול סקרמנטו, האלופה שוב עם הגב לקיר ותזדקק לקאמבק מהסרטים כדי להימנע מהדחה מוקדמת.

ג'ימי באטלר, מיאמי היט. Eric Espada, GettyImages
סדרה חד צדדית. ג'ימי באטלר הלילה/GettyImages, Eric Espada
שחקני ניו יורק ניקס מאוכזבים. רויטרס
מהפך יהיה משימה קשה ביותר. שחקני הניקס מאוכזבים/רויטרס

מיאמי (8) - ניו יורק (5) 101:109 (ההיט עלו ליתרון 1:3 בסדרה)

ההיט ממשיכים לשלוט ללא עוררין בסדרה: אחרי שהובילו לאורך כל 48 הדקות במשחק 3, הפעם ג'ימי באטלר וחבריו היו בפיגור רק פעמיים במהלך המחצית הראשונה, ושוב ישבו בכסא הנהג במחצית השנייה והחשובה באמת. זה הסתיים עם ניצחון נוסף שמקרב את ההיט להישג יוצא דופן, עם העפלה שלישית בארבע שנים לגמר המזרח.

הרבע הראשון עוד היה שקול והסתיים ביתרון נקודה בלבד למיאמי, אבל ברבע השני הניקס קפאו בהתקפה, קלעו 18 נקודות בלבד וראו את ההיט בונים יתרון יציב לקראת הירידה להפסקה. באטלר ואדבאיו המשיכו לשלוט גם ברבע השלישי, ומיאמי נכנסה לרבע האחרון עם יתרון 9. בשלב הזה ההיט דווקא נתנו לניקס הזדמנות, אבל הם פשוט לא ידעו לקחת: מיאמי החטיאה 12 מ-15 הזריקות הראשונות שלה ברבע, אבל הכי קרוב שהניקס הגיעו זה למינוס 6 כשנותרו ארבע דקות וחצי על השעון. משם קיילב מרטין קלע סל חשוב שנתן למיאמי טווח ביטחון, וכעבור זמן קצר הדביק לג'וליוס רנדל עבירה 6 שהכניעה את הניקס סופית.

שחקני מיאמי היט קיילב מרטין, באם אדבאיו. Eric Espada, GettyImages
סל קריטי. קיילב מרטין חוגג/GettyImages, Eric Espada
ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס. רויטרס
32 נקודות לא הספיקו. ג'יילן ברונסון/רויטרס

ג'ימי באטלר סיים כקלע המוביל של ההיט עם 27 נקודות (9 מ-17 מהשדה) והוסיף גם 10 אסיסטים, 6 ריבאונדים, שתי חטיפות ושתי חסימות. באם אדבאיו סייע לו עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים, ומקס סטרוס (16) וקייל לאורי (15, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) שוב תרמו את שלהם. את הניקס הוביל ג'יילן ברונסון עם 32 ו-11 אסיסטים. אר ג'יי בארט סיים עם 24 וג'וליוס רנדל עם 20 ו-9 ריבאונדים, אבל הניקס יחזרו למדיסון סקוור גארדן למשחק 5 בלילה שבין רביעי לחמישי עם הגב לקיר, מרחק 48 דקות מהדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully