וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה אוברדוביץ': "בראון ובולדווין עשו מה שרצו, הפעם זה יהיה אחרת"

סאשה ורגס, מונאקו

9.5.2023 / 18:28

מונאקו נרגשת לקראת "המשחק הכי גדול בתולדות המועדון", המאמן: "הלחץ גבוה". אוואטרה: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה". לויד: "יתרון הביתיות לא באמת חשוב" (רביעי, 21:00)

אימון מונאקו לפני משחק מספר 5 נגד מכבי תל אביב/סאשה ורגס, וואלה! ספורט

מונאקו ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק החמישי והמכריע מול מכבי תל אביב בפלייאוף היורוליג (רביעי, 21:00). השחקנים של סשה אוברדוביץ' נראו מאוד משוחררים ובטוחים ביכולת שלהם להכריע את הסדרה בעזרת יתרון הביתיות, אך גם יודעים שיצטרכו להתגבר על מספר איומים רציניים בצד הצהוב.

"הייתה חתיכת סדרה ואני מתרגש לחזור הביתה לקהל שלנו. אני מאוד רגוע, זו סיטואציה כיפית בשבילי כי לא שיחקתי בפלייאוף בעבר", אמר ג'ורדן לויד, שכיכב בשני הניצחונות של מונאקו ודי נעלם בשני ההפסדים שלה.

הגארד התייחס להיותו סוג של ברומטר עבור הקבוצה מהנסיכות: "זו העבודה שלי. אני צריך להוביל את הקבוצה ולקחת על עצמי לא רק בהתקפה, אלא גם בהגנה ולנסות לעצור את וייד ולורנזו. ברור שיותר קל לומר את זה מאשר לעשות, אבל זה עניין של מאמץ קבוצתי. הכי חשוב שנעשה הגנת מעבר טובה ונשלוט בריבאונד".

אימון מונאקו לפני משחק מספר 5 נגד מכבי תל אביב. סאשה ורגס, מערכת וואלה
משוחררים ובטוחים בעצמם. שחקני מונאקו באימון/מערכת וואלה, סאשה ורגס

צפו בריאיון עם אוואטרה

שחקן מונאקו יאקובה אוואטרה בריאיון/סאשה ורגס, וואלה! ספורט

במונאקו מודעים היטב להזדמנות שלהם לעשות הישג היסטורי למועדון ולבסס אותו בצמרת היורוליג, בעונתו השנייה בלבד במפעל. העובדה שהפעם יהיו פחות אוהדים של מכבי תל אביב בסאל גסטון ארנה אמורה לעזור למארחת. "זה מצוין בשבילנו, האולם יהיה מלא וזה יוסיף לנו אנרגיה ויקשה עליהם", אמר יאקובה אוואטרה. "זה המשחק הכי גדול בתולדות המועדון שלנו ויש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה".

לויד, מצדו, ייחס פחות משקל לנושא הקהל: "יתרון הביתיות לא באמת חשוב בתוך גבולות המגרש. זה נהדר שיהיה לנו יותר אוהדים מאשר בשני המשחקים הראשונים, אבל גם אז הייתה אוירה מצוינת ונהניתי".

סשה אוברדוביץ, מאמן מונאקו. דני מרון
דרוך. אוברדוביץ'/דני מרון

המאמן סשה אוברדוביץ' הוסיף: "הלחץ הרבה יותר גבוה מאשר בעונה הסדירה. תמיד קשה לשלוט בעצבים ולקבל את ההחלטות הנכונות, נצטרך להתכונן לזה מנטלית. בשלבים הללו של העונה, הלב יכול לעשות את ההבדל. לא אהבתי את ההחלטות שלנו במשחק 4, אבל אי אפשר להפסיד משחק פלייאוף בצורה כזו. היינו צריכים להילחם עד הסוף".

אוברדוביץ' נשאל כיצד ינסה לעצור את לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין, והשיב: "זה לא כאילו הם בכושר טוב - זו הרמה שלהם. הם לא היו רעים בשום שלב העונה. הם שחקנים נהדרים, צמד מעולה, והם עשו מה שהם רצו. לדעתי הפעם זה יהיה אחרת. כשניצחנו את משחקים 2 ו-3, היינו מאוחדים בהגנה. מכבי אולי תנסה להפתיע אותנו עם הגנה איזורית ותנסה לשבש לנו את תכנית המשחק, זה בכל מקרה לא יוכרע ברבע הראשון. צריך להיות סבלניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully