וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי החדש? ברצלונה מפעילה לחצים על ג'ורדי קרויף

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 14:28

לאפורטה וצ'אבי רוצים לראות את אקס מכבי תל אביב נכנס לנעליו של אלמני, ההולנדי טרם החליט. בוסקטס הודיע שברצונו לעזוב

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ברצלונה הופתעה כשהתבשרה שמנהלה המקצועי מתאו אלמני יעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב, ככל הנראה לטובת אסטון וילה. הקטלאנים מחפשים אחר מחליף, ולפי "ספורט", המחליף הזה עשוי להיות ג'ורדי קרויף. אקס מכבי תל אביב שכבר עובד במערכת כמנהל ספורטיבי טרם החליט, אף שהנשיא ז'ואן לאפורטה בחר בו כמועמד המוביל, וגם צ'אבי החל ללחוץ מאחורי הקלעים.

בתקשורת הספרדית נטען בשבוע שעבר שקרויף עצמו עשוי לעזוב, שכן הוא לא מרוצה מחלק מההחלטות שהתקבלו על ידי ההנהלה בחודשים האחרונים. להולנדי ברור שמצפה לו משימה קשה מאוד אם יקבל על עצמו את התפקיד - ברצלונה הגישה תכנית כלכלית חדשה לראשי "לה ליגה", בין היתר בניסיון להשיב לשורותיה את ליאונל מסי.

"לצ'אבי יש מערכת יחסים קרובה מאוד עם ג'ורדי", נכתב ב"ספורט". "הם מדברים באותה שפת כדורגל. כרגע הכדור נמצא במגרש של ג'ורדי, המקורבים אליו מצפים שהוא ישיב בחיוב".

המנהל הספורטיבי של ברצלונה ג'ורדי קרויף. Marc Graupera Aloma / AFP7, GettyImages
יקבל קידום? קרויף/GettyImages, Marc Graupera Aloma / AFP7

סרחיו בוסקטס לא ימשיך בברצלונה בעונה הבאה, כך מדווחים היום (שלישי) בתקשורת הספרדית. הקשר הוותיק נפגש לאחרונה עם צ'אבי בחופשה משותפת של השניים ובישר למאמנו שאינו מעוניין להאריך את חוזהו, שיסתיים בקיץ הקרוב. "התחושה של כל מקבלי ההחלטה היא שבוסקטס לא ימשיך בברצלונה, ויבחר לסיים את הקריירה שלו בערב הסעודית", נכתב.

לפי "אס", "ברצלונה הגישה לבוסקטס הצעת חידוש חוזה נמוכה, אבל יש לו הצעה ענקית מסעודיה על השולחן". כזכור, אמש דווח כי אל-הילאל עושה כל שביכולתה לפתות את ליאונל מסי, ואחת הדרכים לעשות זאת היא לצרף את חבריו הקרובים - כשגם בוסקטס קיבל פנייה, בדומה לג'ורדי אלבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סרג'יו בוסקטס, ברצלונה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
סוף הסיפור? בוסקטס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

עוד בכדורגל העולמי

קשר נוסף שעתידו לוט בערפל הוא גאבי. כזכור, ילד הפלא כבר חתם על חוזה חדש בברצלונה עד קיץ 2026, אלא ש"לה ליגה" ערערה לבית המשפט, הערעור התקבל והכוכב הצעיר של הקטלאנים שב למעמד של שחקן נוער ומכיוון שלא נמצא תחת חוזה מקצועני, רשאי לעזוב בחינם בקיץ. צ'לסי לוטשת עיניים, ולפי "ספורט", מאוריסיו פוצ'טינו שאמור לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג' בעונה הבאה סימן אותו כיעד מספר 1 שלו. עם זאת, "לגאבי אין כל כוונה לעזוב את ברצלונה", כך לפי אותו דיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully