וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי צ'לסי ייפגשו שוב עם נציגי גאבי, לואיס אנריקה יסייע?

טוד בולי אמור להיות נוכח בפגישה הבאה, הבלוז יציעו משכורת עתק ואת המאמן שלקח את היהלום של ברצלונה לנבחרת ספרד: "גאבי לא סוגר אף דלת"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ב"אס" פרסמו אמש (שלישי) כי צ'לסי כבר פנתה לנציגיו של גאבי, והציעה לו חוזה עתק בניסיון לצרפו. הבוקר מספרים כי היה זה צעד ראשון, ולא אחרון במירוץ של הבלוז אחר אחד הכשרונות הגדולים ביבשת. הפגישה הראשונה של ראשי צ'לסי עם סוכנו של היהלום, שחקן העבר איבן דה לה פניה, התקיימה לפני כשלושה שבועות, ואחת נוספת צפויה בקרוב, ככל הנראה בנוכחות הבעלים טוד בולי והוריו של השחקן.

"גאבי רגוע כרגע, הוא לא סוגר אף דלת, למרות הרצון הראשוני שלו להיאר בברצלונה", נכתב ב"אס". כזכור, גאבי כבר חתם על חוזה חדש בברצלונה עד קיץ 2026, אלא ש"לה ליגה" ערערה לבית המשפט, הערעור התקבל והכוכב הצעיר של הקטלאנים שב למעמד של שחקן נוער ומכיוון שלא נמצא תחת חוזה מקצועני, רשאי לעזוב בחינם בקיץ.

"המצב הכלכלי הבעייתי של ברצלונה פתח את הדלת לצ'לסי", נטען. "היא מוכנה להפוך את גאבי לאחד המשתכרים הגדולים ביותר שלה, עם משכורת גבוהה מזו שהרוויח בברצלונה".

מאמן נבחרת ספרד לשעבר לואיס אנריקה עם גאבי. Claudio Villa, GettyImages
שוב ביחד? לואיס אנריקה וגאבי/GettyImages, Claudio Villa

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אחד הקלפים שיש לבלוז בשרוול, כך דווח, הוא לואיס אנריקה, אחד המועמדים המובילים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה: "אם הוא יגיע, זה עשוי לקרב את גאבי לסטמפורד ברידג'". כזכור, מאמן נבחרת ספרד לשעבר העניק לכוכב הצעיר הופעת בכורה כשזה היה בסך הכל בן 17 ו-62 יום - השחקן הצעיר שאי פעם שיחק בלה רוחה. "הוא יכול להגדיר את התקופה הזו", אמר לואיס אנריקה על גאבי במהלך המונדיאל האחרון. "זה מדהים שלמישהו כל כך צעיר יש כל כך הרבה ביטחון עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully