וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי הנוכחית גדולה מיונייטד שלו? רוני התוודה ועקץ את רונאלדו

אקס האדומים לא הכליל את הפורטוגלי בין ארבעת השחקנים מקבוצתו שהיו משתלבים אצל התכולים, ויצר השוואה: "היינו יכולים לנצח במשחק נתון, אך בטבלה לסיים אחריהם"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - לידס 1:2/ספורט1

המסע של מנצ'סטר סיטי לעבר טרבל היסטורי יגיע הערב (שלישי, 22:00) לאחת מנקודות השיא, כאשר אלופת אנגליה תתארח אצל ריאל מדריד למשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר ליגת האלופות. שנה אחרי ההפסד הכואב בברנבאו, הסיטיזנס חוזרים לבירת ספרד עם שני יתרונות משמעותיים - הראשון הוא ארלינג הולאנד, השני הוא שהגומלין הפעם יהיה אצלם בבית.

באנגליה ממשיכים לשבח את המכונה של פפ גווארדיולה שנמצאת בדרך הבטוחה לאליפות פרמיירליג רביעית חמש שנים, ומי שיצא מגדרו הוא ויין רוני. אחרי שקבע בפרשנות ל"טיימס" כי "מנצ'סטר סיטי תביס את ריאל מדריד", בטור שכתב ל"טלגרף" הוא השווה את סיטי הנוכחית למנצ'סטר יונייטד האגדית שבה שיחק.

ויין רוני. Aleksandra Szmigiel, GettyImages
החמיא לסיטי, עקץ את רונאלדו. רוני/GettyImages, Aleksandra Szmigiel

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"האם יונייטד של 2008 הייתה יכולה להתחרות עם סיטי הזו? במשחק אחד היה לנו סיכוי טוב, אבל לאורך עונה של 38 משחקים כנראה שהם היו מסיימים לפנינו", אמר רוני, "היינו דומים לליברפול של יורגן קלופ - היינו מסוגלים לנצח אותם מדי פעם, אבל לסיים קצת אחריהם בטבלה".

מתוך הקבוצה שזכתה באליפות הפרמיירליג ובליגת האלופות לפני 15 שנה, רוני ציין ארבעה שחקנים שהיו יכולים להיכנס להרכב של גווארדיולה, כולל את עצמו: "יש שחקנים מהקבוצה שלנו שהיו נכנסים לסיטי הזו. פול סקולס היה יכול להיות מושלם, גם ריו פרדיננד ונמניה וידיץ'. גם אני הייתי משתלב טוב, הייתי רוצה לשחק עם קווין דה בראונה וארלינג הולאנד". מי שנותר בחוץ הוא שותפו של רוני להתקפה הקטלנית ההיא, כריסטיאנו רונאלדו, עימו הסתכסך לאחרונה.

קווין דה בראונה, ארלינג הולאנד, שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רוני "היה שמח לשחק איתם". הולאנד ודה בראונה/רויטרס

מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים אף טען כי אם סיטי תניף השנה לראשונה בתולדותיה את הגביע האירופי, זה יתן את האות לעידן חדש בליגת האלופות מבחינת הקבוצה: "אם הם יזכו, זה יוביל לכך שהם יגיעו לעוד גמרים בשנים הקרובות. אחרי שאנחנו זכינו ב-2008 הגענו לעוד שני גמרים בשלוש עונות. הם ימשיכו לחזק את הסגל שכבר עכשיו מדהים. הדבר המפחיד הוא שהם יכולים לזכות כמה פעמים, כמו מה שריאל מדריד עשתה בשנים האחרונות".

אם סיטי אכן תנקום בריאל מדריד על השנה שעברה, ותכניע את אחת המילאנזיות בגמר, היא תיכנס לרשימה היסטורית יוקרתית במיוחד מבחינת רוני: "נצטרך לשים את סיטי הזו באותה רשימה עם מנצ'סטר יונייטד שזכתה בטרבל ב-1999 כקבוצה הפרמיירליג הטובה אי פעם, עם כמה שכואב לי להגיד את זה. הקבוצה שלנו ב-2008 הייתה טובה, אבל הדרך שבה סיטי שולטת מול יריבות וגורמת לזה להיראות קל בזמן שהיא נאבקת בכל החזיתות היא מעבר למה שאנחנו עשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully