וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מודריץ' יפתח". רודרי: "צריך להילחם כמו קבוצה קטנה"

מאמן ריאל מדריד אישר כי הקרואטי כשיר והחמיא ליריבה: "נצטרך משחק מושלם". אקה נעדר מאימון הסיטיזנס ולא צפוי לשחק (ג', 22:00)

חצי גמרהסתיים09/05/2023
ריאל מדריד
  • ג'וניור (36)
1:1
  • (67) בראונה
מנצ'סטר סיטי
תקציר: מנצ'סטר סיטי - לידס 1:2/ספורט1

כשזיכרון חצאי הגמר מהשנה שעברה עדיין טרי, ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי יחזרו לעוד עימות באותו שלב, כשהפעם הספרדים יארחו מחר את המשחק הראשון מבין שניים (שלישי, 22:00). סיטי בכושר טוב וב-20 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות היא השיגה 17 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו. אלא שהפעם היא נתקלת ביריבה עם אופי שונה מכל קבוצה אחרת, כזו שיודעת להתעלות בדיוק ברגעים מהסוג הזה ונדמה שממתינה ומתכוננת אך ורק לחצי הגמר כבר זמן רב.

טוני קרוס שחקן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. רויטרס
לא אוהב את עומס המשחקים. טוני קרוס/רויטרס

ריאל מדריד

אדר מיליטאו מוצהב, מה שאומר שמרכז ההגנה יורכב כנראה מאנטוניו רודיגר ודייויד אלאבה. מעבר לכך לאנצ'לוטי אין כאבי ראש או דאגות בנוגע לאיוש ההרכב. מי שלא היה אמור לפתוח, אבל ייעדר ויחסר כאופציה מהספסל הוא דני סבאיוס. ויניסיוס ורודריגו, שנמצאים בכושר נפלא, יתנו את הטון בחלק הקדמי ביחד עם קארים בנזמה. בשנה שעברה הם היו השלושה שכבשו את ששת השערים בשני המשחקים נגד סיטי.

במסיבת העיתונאים אישר קרלו אנצ'לוטי כי לוקה מודריץ' כשיר: "מי ישחק במרכז השדה? כבר החלטתי - מודריץ' ועוד קשרים. הוא בסדר גמור, ברור שהוא ישחק. הוא פותח".

על היריבה אמר: "מנצ'סטר סיטי נראית בלתי ניתנת לעצירה, אבל יהיו לנו את ההזדמנויות שלנו. אנחנו יכולים להתחרות. הזכייה בגביע המלך נתנה לנו מוטיבציה לקראת מחר. הולאנד? אי אפשר לדבר רק עליו, יש מולנו קבוצה. הסגנון שלה אולי השתנה קצת איתו, אבל גם בעונה שעברה היה את גבריאל ז'סוס בחוד. עכשיו הם מצאו שילוב נהדר בין דה בראונה להולאנד. זו קבוצה שלמה יותר השנה, הם מאורגנים מאחור ומניעים את הכדור נהדר. נצטרך משחק מושלם".

טוני קרוס הוסיף: "אני לא יודע אם סיטי זו היריבה הכי קשה שפגשנו. שיחקנו מול הרבה יריבות איכותיות, כאלה שגם ניצחו אותנו. אני זוכר את התבוסה 4:1 מול אייאקס, זה תלוי ביום. ברור שיש לנו יותר מדי משחקים, דיברתי על זה גם בשנים קודמים. יש יותר מדי מפעלים ואף אחד לא שואל את השחקנים אם הם מרוצים מזה או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מנצ'סטר סיטי ג'ון סטונס. רויטרס
נח נגד לידס, יפתח במדריד. סטונס/רויטרס

מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי כנראה תחסר את נתן אקה, שהוחלף נגד לידס בסוף השבוע, סובל מכאבים ולא התאמן. מנואל אקנג'י ורובן דיאס יפתחו בחלק האחורי ואת החלק של אקה ימלאו אמריק לאפורט או קייל ווקר. ג'ון סטונס וג'ק גריליש שקיבלו מנוחה ביום שבת, אמורים לשוב להרכב וכך גם ברנרדו סילבה ורודרי שנכנסו כמחליפים. פפ גווארדיולה אמור להמשיך במערך 3-6-1, אבל ייתכן שמחר יוריד את סטונס מעט אחורה יותר.

"אנחנו לא כאן כדי לנקום", אמר פפ במסיבת העיתונאים. "קיבלנו מה שהגיע לנו בעונה שעברה, עשינו הכל וזה לא הספיק. צריך להיות טובים יותר. ביום מן הימים נצליח לזכות בליגת האלופות, אני מקווה שזה יקרה העונה. כדי לזכות בליגת האלופות צריך לנצח את הקבוצות הכי טובות, וריאל היא אחת הטובות בשבע, שמונה השנים האחרונות".

רודרי הוסיף: "הכדורגל תמיד מאפשר לך הזדמנות לכפר, ואנחנו כאן כדי להילחם. היינו טובים ב-180 דקות מול ריאל בעונה שעברה וזה לא הספיק. נצטרך להיות יעילים ולכבוש, להילחם כמו קבוצה קטנה".

הרכבי הקבוצות

שופט: ארתור סוארס דיאס (פורטוגל)
אצטדיון: סנטיאגו ברנבאו (מדריד)

הגומלין ייערך במנצ'סטר ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully