וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני עוזב. מי יעביר תקציב ללאומית? שישברו את הראש"

הבעלים של קרית שמונה התראיין ל-103FM אחרי ירידת הליגה: "דראפיץ' תמיד עושה הפוך ממה שאני אומר לו. אשאר רק בנוער, אני צריך למות בשביל הקבוצה הזאת? אני סובל, זה עשה אותי חולה. ירדנו כי לא הייתי מעורב בשום דבר כבר שלוש שנים"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

עירוני קרית שמונה ממשיכה לאסוף את השברים, אחרי שאתמול (שבת) ירדה לליגה הלאומית בתום 13 עונות רצופות בליגת העל. הצפוניים כבר עלו זמנית מעל הקו האדום במחזור הלפני אחרון, אך לאחר ששמטו יתרון כפול מול הפועל תל אביב ובמקביל הפועל חדרה הפכה מול בני סכנין, הקבוצה של סלובודן דראפיץ' איבדה סיכוי לשרוד עוד לפני מחזור הסיום של העונה.

הקבוצה שזכתה באליפות, גביע המדינה, גביע הטוטו (פעמיים) ואלוף האלופים ואף הגיעה לשלב הבתים של הליגה האירופית, נפרדת מהליגה הבכירה כאשר עתידה לוט בערפל. הבעלים איזי שרצקי התראיין הערב ל-103FM, וכפי שהצהיר הרבה פעמים בעבר, אמר כי במבחינתו הסתיימה דרכו במועדון.

עוד מהדרמה בתחתית ליגת העל

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. שלומי גבאי
יממש את האיום? שרצקי/שלומי גבאי

"הפועל תל אביב הייתה בעשרה שחקנים, הובלנו ב-0:2, לא לנצח אחרי זה? זה משהו מדהים, לא יכול להיות. לפני המשחק ביקשתי מהמאמן (דראפיץ') שלא שומע לי לכלום דבר אחד - לתת לזיו מורגן להיות בלם שני במקום איתי בן שבת. הוא תמיד עושה הפוך ממה שאני אומר לו". בן שבת כידוע הבקיע את השער העצמי שקבע 2:2 בבלומפילד וחרץ את גורלה של קרית שמונה.

"אני עוזב את הכדורגל, רק בקבוצת הנוער אני נשאר", הצהיר שרצקי, "מי יעביר תקציב לליגה הלאומית? שישברו את הראש, זה לא בשבילי. אני מעביר את הקבוצה לעירייה שתשבור את הראש, אם היא לא תצליח זו בעיה שלה. מה, אני צריך למות בקבוצה הזאת? יש לי דברים לדאוג להם - בתי תמחוי, מרפאות".

"לא רוצה להיות מעורב, אני סובל מזה. השנה הייתי פעמיים במשחקים, זה לא בשבילי, זה עשה אותי חולה לגמרי. ירדנו ליגה בגלל דבר אחד - כי לא הייתי מעורב בשום דבר כבר שלוש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully