וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסול: "ציון לעונה? 1,000. בעונה הבאה לא נעשה כבוד לאף אחד"

רון שהין

7.5.2023 / 17:12

לאחר ההישארות, בעלי בני ריינה סיכם עונת בכורה בליגת העל: "היו הרבה פרשות, אבל אני ישן בלילה במצפון נקי. יותר קשה להישאר בטופ מלהגיע אליו. ידענו מהתחלה שהבעיה לא במאמן, נמשיך לתת אמון במימר"

בעלי בני ריינה סעיד בסול בריאיון לאחר הבטחת ההישארות/ספורט1

בבני ריינה התעוררו הבוקר (ראשון) בתחושת הקלה גדולה, בידיעה שגם בעונת 2023/24 הקבוצה תשחק בליגת העל, בזכות הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים אמש שהבטיח את ההישארות אחרי פלייאוף תחתון מרשים. המועדון הצנוע שעלה ארבע ליגות בחמש שנים התחיל את עונת הבכורה שלו בליגה הבכירה בסערה, עם פיטוריו של אדהם האדיה מתפקיד המאמן אחרי שלושה מחזורים בלבד, אבל מי שהחליף אותו על הקווים, שרון מימר, קיבל גיבוי מלא מהבעלים סעיד בסול - והחזיר בגדול.

"לא נהנינו מכדורגל מרוב שהיינו במרוץ נגד הזמן. כל הזמן רצינו לעלות ליגה, השנה רצינו להילחם על החיים שלנו ולהישאר. קשה להגיע לטופ, אבל יותר קשה להישאר בו. אני חושב שבזכות הקהל, הצוות המקצועי והשחקנים נשארנו בליגה", סיפר בסול בריאיון לאחר המשחק אמש.

צפו בתקציר: בני ריינה הבטיחה הישארות עם ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

גם הבעלים עצמו עמד במוקד התקשורתי במהלך העונה, על רקע התלונה של הקשר הסרבי לזאר יובאנוביץ' כי בסול איים עליו ותקף אותו פיזית. בסופו של דבר, יובאנוביץ' הוקפא. "לא פרשה אחת, היו הרבה פרשות", הודה האיש החזק בבני ריינה. "אני הגבתי על כולן ולא התרגשתי, כי המצפון שלי מאוד נקי ואני ישן בלילה בידיעה שלא עשיתי רע לאף אחד, לא גנבתי כסף מאף אחד. להפך, אני משקיע ממיטב כספי והכספים של השותף שלי והילדים שלי. אנחנו שמחים שנשארנו בליגה, נחגוג היום ונתחיל להתארגן לעונה הבאה. בעונה הזאת עשינו כבוד לקבוצה שלנו ולמגזר הערבי, עונה הבאה נארגן קבוצה שלא תעשה כבוד לאף אחד ונדאג לעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סעיד בסול, בעלים בני ריינה. מאור אלקסלסי
סעיד בסול מקווה שבעונה הבאה, בני ריינה תסבול פחות/מאור אלקסלסי

בסול דיבר על הסבלנות שגילה כלפי מימר במהלך רצף 15 המשחקים ללא ניצחון בליגה: "קראתי ב-18 לפברואר בכתבה - 'חסר תקדים. שרון מימר הוא המאמן הראשון ששורד בליגת העל עם מאזן של שש נקודות מ-42. האפשרויות הן שזו הנוסחה הלהישאר בליגה, או שהבעלים חסר מושג'. אז אני עכשיו עונה לבחור הזה, שאני מקווה ששומע אותנו ומזהה את עצמו. כל השחמטים שהיו בהחלפות מאמנים בליגה, מאמן מסוים פתח את העונה, הלך לקבוצה אחרת ואותו מאמן שהחליף אותו חזר לאמן בקבוצה אחרת, זה עשה רע לקבוצות האלה. אנחנו מהתחלה ידענו איפה הבעיה והיא לא הייתה במאמן. התקשינו מאוד וגם המאמן שלנו התקשה לבנות את הסגל שרצינו מבחינת שחקנים. שחקנים התקשו לתת אמונה בריינה, 'דבר שלא היה קיים לפני שש-שבע שנים, פתאום הם בליגת העל. למה אני צריך לבוא לשחק שם?'. אני מקווה שבשנה הבאה יהיה יותר קל לנו, אנחנו ממשיכים לתת אמונה בשרון מימר ומקווים שיישאר איתנו אם הוא יסכים".

לסיום התבקש הבעלים לתת ציון לעונה: "1,000. אם נשארנו בליגה, זה הציון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully