וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר מודה על הגיבוי: "אולי בעלי הבית ילמדו לנשום קצת אוויר"

מאמן בני ריינה שלח מסר אחרי ששרד בליגה: "טרנד המימרים הוא בגלל ההתנהלות וחוסר הסבלנות. זה אחד מהישגיי הגדולים בקריירה". אזולאי: "באנו מאפס, הרבה שחקנים לא רצו להגיע". בבית"ר הודו: "חשבנו על גמר הגביע"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בני ריינה השלימה הערב (שבת) מסע הישרדות מרשים, כשהבטיחה את הישארותה בליגת העל במחזור הלפני-אחרון של העונה, הודות לניצחון 0:1 בחוץ על בית"ר ירושלים. מארק קוסטה, מי שהצטרף בחלון ההעברות של ינואר ושינה לקבוצה את העונה, כבש את השער היחיד במשחק מהנקודה הלבנה (54).

שחקני בני ריינה פרצו לריאיון סוף המשחק עם המאמן שרון מימר, שחטף מקלחת מים ואז התפנה לסכם את העונה: "לא עשיתי, אין דבר כזה בכדורגל. עשינו. יש פה מועדון שלם שכל אחד תרם את חלקו. בלי הצוות שלי בכלל לא היינו במקום הזה, השחקנים המדהימים שלי במאני טיים היו שם, מגיע להם כל הכבוד. עבדנו בתנאים לא קלים במשך כל העונה, ריינה זה מועדון עם הרבה לב ונשמה, אבל לא שם עדיין מבחינת התנאים. עדיין בונים את עצמנו. מגיע להנהלה כל הכבוד שלא הלכו בדרך הרגילה של לפטר בזמנים הקשים, והאמינו בנו. החזרנו להם בגדול ואני שמח מאוד בשביל הכפר הקטן הזה, שהוא פשוט קסום. זה קסם ונס גדול מה שריינה עשתה השנה, מבחינתי זה אחד ההישגים הגדולים בקריירה כי זה לא מובן מאליו מה שעשינו העונה".

זהות היורדת השנייה נקבעה

בני ריינה חוגגת הישארות. דני מרון
מסע הישרדות מרשים. חגיגות בני ריינה/דני מרון

מימר התייחס לגיבוי שקיבל מהנהלת המועדון ברגעי השפל: "אני מנוסה בכדורגל המון שנים, יש כל הזמן את הסטיגמה הזאת של פיטורים וחילופי מאמנים. בני ריינה בחרו להתנהל בצורה שפויה וחכמה, בחנו בדרך ולא רק תוצאות, כי בכל זאת לא קל לשרוד 15 משחקים ללא ניצחון. כמו שנה שעברה, הם האמינו בדרך ובשחקנים, תיקנו איפה שצריך - וזכו. אולי זה ילמד את כל בעלי הבית לנשום אוויר קצת, לא להחליף מאמנים בכזאת צורה מוגזמת. תהיו בטוחים שהטרנד הזה שנקרא 'המימרים', הוא לא בא בגלל המימרים, אלא בגלל ההתנהלות וחוסר הסבלנות. אנחנו המאמנים רוצים לקבל את הגיבוי גם בתקופה פחות טובה, ולהישאר כמה שיותר באותה הקבוצה".

המאמן החמיא למארק קוסטה: "קודם כל אי אפשר להתעלם מהשדרוג איתו, הקבוצה הייתה צריכה חלוץ מוביל שכובש שערים. התקשינו בזה קצת. זכינו, אי אפשר להביא חלוץ כזה בינואר. אבל לא רוצה לגמד את מה ששאר השחקנים עשו. זה העמיק את הסגל וגרם לאנשים להתעורר על החיים שלהם ולהילחם על מקומם".

לסיום הוסיף מימר: "ציון לעונה? 100, אין פחות. אם תבינו מה זה ריינה, אולי תבינו מה עשינו פה השנה".

שחקני בני ריינה חוגגים. דני מרון
עוד עונה בליגת העל. השמחה של שחקני בני ריינה/דני מרון

חלוץ בני ריינה שלומי אזולאי הסכים שהחגיגות בסיום נראו כאילו הקבוצה זכתה באליפות: "חד משמעית כן. הקבוצה הזאת באה מאפס. אתם יודעים כמה קשה היה לנו לבנות סגל השנה? אני הייתי מעורב בזה ולא פשוט להביא שחקנים לפה, הרבה לא רצו לבוא. אני כמובן נשאר ומאוד מקווה שיהיה קל יותר בשנה הבאה".

מה גרם לו להגיע: "הבעלים סעיד בסול דיבר איתי וישבנו לא מעט. הוא אמר לי שהוא בונה משהו טוב, סמך עליי, רציתי להיות חלק בבנייה של המועדון. רציתי להיות חלק חשוב במועדון ואני מאוד שמח שנשארנו, כי אני מרגיש שתרמתי לזה גם על המגרש וגם חברתית. אני מקווה שנפיק את הלקחים כדי שיהיה לנו יותר קל בשנה הבאה".

אזולאי דיבר גם הוא על הקרדיט לו זכה מימר: "במהלך השנה נכנסנו למרה שחורה והיו משחקים שלא בעטנו לשער, 99% כבר איבדו אמונה. שרון לא איבד, זה משהו מדהים. אני רוצה להיות מאמן אחרי הקריירה, למדתי ממנו המון. הוא אפילו לא מתאמץ להיות אופטימי, הוא פשוט כזה, זה באמת מדהים".

דן עזריה, בית"ר ירושלים. דני מרון
הראש של בית"ר היה בגמר הגביע. דן עזריה/דני מרון

בבית"ר, גל כהן שעמד על הקווים במקום יוסי אבוקסיס המורחק ניתח את ההפסד: "בחצי הראשון שיחקנו טוב ועשינו מהלכים טובים, הגענו לכמה מצבים. אין ספק שיש לנו משימה גדולה שהיא גמר הגביע, כמובן שחשבנו גם על זה המשחק הזה, אבל כל משחק בבית"ר ירושלים הוא חשוב ומייצג את המועדון והשחקנים שקיבלו הזדמנות. בחצי השני טעויות לא מחויבות למציאות, קיבלנו את ה-1:0 והיה קשה לחזור".

נפילת מתח אחרי העלייה לגמר הגביע: "שוב אני אומר, כל משחק פה חשוב ולשחקנים שפחות משחקים וקיבלו הזדמנות זה משחק חשוב. הם באו, נלחמו ושיחקו כדורגל. אין לי שום טענות, ניסינו, זה לא היה מספיק. היו חסרים לנו שחקנים משמעותיים והראש בגמר הגביע".

ממי התרשם: "לא אציין שמות פרטניים. אמרנו לשחקנים שכל דקה שהם מקבלים היא מחשבה עבורנו גם לגמר, כל משחק בבית"ר ירושלים הוא הזדמנות. ניקח את הדברים הטובים והפחות טובים לקראת הגמר, שזה רגע השיא של העונה שלנו".

דן עזריה, שעלה עם סרט הקפטן, אמר: "היו רגעים טובים יותר וטובים פחות. באנו למשחק כדי לנצח, אין ספק שאחרי יום רביעי הייתה ירידת מתח, אבל באנו למשחק הזה מרוכזים וכל אחד ששיחק היום עלה לנצח. טבעי שיהיה לא פשוט להגיע אחרי הפיק שהיה לנו, אבל אנחנו בית"ר ירושלים, אנחנו באים לכל משחק לנצח. לצערי היום זה לא קרה, אנחנו צריכים להכין את עצמנו כמה שיותר טוב לגמר הגביע, אז המשחק בשבוע הבא נגד קרית שמונה מאוד חשוב. להיות קפטן היה ציון דרך משמעותי עבורי, מאוד התרגשתי ומאמין שגם המשפחה שלי. אני גאה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully