וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הירידה: שבירו ומורגן יימכרו, חבשי יעזוב וגם שכר לא ימשיך

6.5.2023 / 20:58

האלופה מ-2012 תבצע שינויים נרחבים אחרי שנפרדה מליגת העל. שחקנים מיררו בבכי, שבירו: "כנראה שזה הגורל שלנו". דראפיץ': "האמנתי שנציל את הקבוצה, יש קארמה רעה שהולכת איתנו"

האבוקות של אוהדי הפועל תל אביב נגד עירוני קרית שמונה/רענן ברנובסקי

סוף עידן בליגת העל הערב (שבת) לאחר שעירוני קרית שמונה ירדה רשמית ללאומית בעקבות 2:2 בבלומפילד מול הפועל תל אביב. האורחת יכלה להגיע למחזור הסיום כשהיא תלויה בעצמה וכבר הובילה 0:2 מול 10 שחקנים באדום, אבל איכשהו הסתבכה עם שער מצמק ובדקה ה-77 הגיעה המסמר האחרון בעונה שלה, עם שער עצמי מביך של איתי בן שבת. הפועל חדרה ובני ריינה ניצחו במקביל וכך הפער גדל לחמש נקודות ולא השאיר לקריה סיכוי.

אחרי 13 שנים רצופות בליגת העל, הפרויקט הצפוני של איזי שרצקי מגיע כנראה לסיומו, שכן הבעלים כבר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך. בתקופה הזו הייתה אליפות היסטורית בניצוחו של רן בן שמעון ב-2012, זכייה בגביע המדינה עם ברק בכר ב-2014 בגמר השני של המועדון וגם שתי זכיות בגביע הטוטו, אחת באלוף האלופים ואפילו הופעה בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2013.

שחקני קרית שמונה בכו לאחר שריקת הסיום ומי שבעיקר התקשה לעצור את הדמעות הוא בן שבת, כובש השער העצמי.

איתי בן שבת שחקן עירוני קרית שמונה בוכה. אריאל שלום
הגיבור הטרגי. איתי בן שבת/אריאל שלום

מרבית השחקנים צפויים לעזוב את הקבוצה, כאשר סימן השאלה הכי גדול הוא בנוגע להמשך דרכו של הבעלים איזי שרצקי. הבעלים כבר הודיע שיישאר רק במחלקת הנוער, אך במועדון ובעירייה מאמינים שיהיה ניתן לשכנעו שלא לפרק את הפרויקט ולתמוך גם בליגה הלאומית. בכל מקרה, שחקנים דוגמת איתמר שבירו וזיו מורגן יימכרו וזאת כדי למצוא תקציב לעונה הבאה.

עאיד חבשי יעזוב כשחקן חופשי וגם מוחמד שכר לא ימשיך ויחפש קבוצה בליגת העל. טימו מוזי שהושאל ממכבי חיפה, יחזור לירוקים שישלחו אותו להשאלה נוספת בליגת העל או שיימכרו אותו.

עוד בוואלה!

קרית שמונה ירדה ללאומית עם 2:2 מול הפועל תל אביב, שהבטיחה הישארות

לכתבה המלאה
זיו מורגן שחקן עירוני קרית שמונה מאוכזב. אריאל שלום
בין השחקנים שצפויים להימכר. זיו מורגן/אריאל שלום

סלובודן דראפיץ' סיכם: "כאב אחד גדול. אחרי משחק כזה, שאתה מוביל 0:2 מול 10 שחקנים. אמרנו שאנחנו רוצים לנצח ולהעביר את ההכרעה אלינו למשחק מול בית"ר. האכזבה מאוד גדולה, כואב שקרית שמונה ירדה ליגה. גם מול נס ציונה זה קרה לנו בדקה 97, הרבה משחקים שאתה מנסה לנצח וצריך לנצח, ואז יש איזו קארמה רעה שהולכת עם הקבוצה כבר הרבה זמן".

המאמן המשיך: "לא הרגשתי שנרד ליגה, האמנתי שנציל את הקבוצה. הגעתי כשהקבוצה מתחת לקו האדום והבאנו כמה נקודות טובות, אבל לפעמים כשיש מישהו שטובע בים ואתה הולך לקפוץ - או שתציל אותו ותהיה גיבור, או שתטבע יחד איתו. זה מה שקרה לי. שנה לא טובה שלי, אבל גם דרור קשטן ירד ואז חזר ולקח אליפות. גם קרית שמונה ירדה בפעם הקודמת ואז חזרה וזכתה באליפות. אני צריך לחשוב טוב טוב מה עשיתי נכון ומה לא. לא שכחתי לאמן כדורגל. כשיש גל גדול צריך להתכופף ולהמשיך הלאה, זה מה שאעשה".

על איזי שרצקי: "אנחנו יודעים מי זה איזי ומי זו קרית שמונה. שנה שעברה היה פחות או יותר אותו מקרה ויצאנו מחוזקים ממנו. ככה היינו צריכים לצאת גם עכשיו. הרבה דברים לא טובים קרו כאן, נצטרך לעשות חושבים".

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה מאוכזב. אריאל שלום
היה בזכייה בגביע וכעת חווה ירידת ליגה. רועי קהת/אריאל שלום

איתמר שבירו סיפר אחרי הירידה: "התחושות קשות, דווקא במשחק כזה טוב שבו הובלנו 0:2 והם היו ב-10 שחקנים... כנראה שבגורל נקבע שעלינו לרדת. מבחינה אישית וקבוצתית היינו באנרגיות מטורפות ביתרון, אבל יש מחיר לנאיביות שמובילה אותנו לאורך העונה. הייתה אווירה מצוינת וגם הקהל דחף אותנו מאוד, לא מגיע למועדון כמו קרית שמונה ולאיזי שרצקי לרדת ליגה. איזי מחזיק את העיר הזו ומגיע לו להישאר, אני כל כך רציתי לעזור לו ואני בטוח שכל גם כל השחקנים והמאמנים שהיו איתנו העונה. קשה לסכם, אבל אני בטוח שהמועדון הזה יחזור מהר מאוד - מגיע לו להיות בליגת העל".

מוחמד שכר עירוני קרית שמונה. אריאל שלום
מוחמד שכר/אריאל שלום
איבן בכר שחקן עירוני קרית שמונה מאוכזב. אריאל שלום
איבן בכר/אריאל שלום

על עתידו של בעל הבית אמר החלוץ: "איזי שרצקי זו קרית שמונה ואני מאוד מקווה שהוא יישאר. אתמול בצהריים דיברתי איתו וביקשתי שיבוא למשחק, והוא הגיע למשחק ונתן לנו המון אנרגיה בחדר ההלבשה. איזי משמעותי לעיר הזו והוא בן אדם מדהים, הלוואי שיישאר".

אם הוא יישאר קרית שמונה: "אני לא יודע להגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully