וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהל עם קבוצה: האוהדים הצילו את הפועל ת"א, האמונד מתכנן מהפכה בסגל

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 9:36

הפועל תל אביב עשתה השנה הכל כדי לרדת ליגה אך הקהל השאיר אותה בליגת העל. האמונד מתכנן מהפכה בסגל עם 3 זרים חדשים ו-4 ישראלים, איינבינדר וזובאס היחידים שכרגע יקבלו הצעה לחוזה חדש. ומה יהיה עם רומארטו?

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

הסיבה הראשונה להישארות הפועל תל אביב אמש בליגת העל היא הקהל האדום. על פי הנתונים הרשמיים הגיעו 12,900 אוהדים לבלומפילד אך זה נראה והרגיש הרבה יותר. הקהל של הפועל מלווה אותה בנאמנות לאורך כל השנים הקשות, אך אתמול, במינוס 2 עם עשרה שחקנים הם היו הכח הכי גדול שלה. במחצית השחקנים היו בלחץ גדול, פאניקה, לא בטוח שעם האנרגיות הנכונות, אך הקהל המשיך לדחוף מתחילת החצי השני, אפילו הגביר תמיכה והקבוצה ניצלה את הלחץ של קרית שמונה (יחד עם קצת מזל) בדרך להישרדות בליגת העל. הפועל תל אביב עברה עונה נוראית אך תיקח ממנה רגעים כמו המשחק בטדי או המחצית השנייה אתמול, בו הרוח של המועדון יחד עם התמיכה של הקהל הם העוגן היחיד לשנים הבאות. עם מה שקרה במועדון מהקיץ ועד לימים אלה בהם אין ודאות סופית לגבי משכורות אפריל. זה קהל עם קבוצה, ולא להיפך.

גודפריד רומראטו סלים טועמה הפועל תל אביב חגיגה. אריאל שלום
הבטיחו הישארות מחזור לפני הסיום. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/אריאל שלום

עוד בנושא

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אמיליוס זובאס שוער הפועל תל אביב. אריאל שלום
יישאר? זובאס/אריאל שלום

את מה שקרה בבלומפילד אתמול קשה להסביר. אחרי הרחקת קונטה התחיל הלחץ, בשער הראשון של קרית שמונה הוא התגבר ובגול השני של דראפיץ' ושות' אוהדים כבר היו חיוורים, אנשים תפסו את החזה, היה למספר דקות סוג של שקט של אנשים שחווים אסון. מצד אחד מנסים לראות איך אפשר להציל את המשחק, מצד שני אין אדם במועדון שלא קילל את אנטואן קונטה, וכולם אומרים פה אחד: "היינו חייבים להעיף אותו מפה בינואר וגם להשאיר אותו שנסע לא מזמן למשחקים של גיניאה, הוא לא ספורטאי ולא רוצה להיות ספורטאי, זה לא שהוא מכר או עשה בכוונה, פשוט לא אכפת לו".

מי שהיה ה-שחקן של האדומים אתמול הוא גודפריד רומארטו. הוא הגיע לכאן ביולי, חודש אחרי כבר רצו שיילך, הודיעו לסוכן שלו וחיפשו זר אחר, הציעו אותו לריינה וחדרה אך הן לא היו מוכנות להשתתף בשכרו והוא נשאר. בינואר שוב סוכנו התבקש לחפש קבוצה, שקלו אפילו להקפיא אותו אם יימצאו זרים מתאימים, אך בסופו של דבר הוא נשאר ונתן אתמול את המשחק הטוב ביותר שלו בהפועל תל אביב, ויחד עם שבוע שעבר הוא הצטיין עם שני המשחקים הכי טובים שלו באדום ברגעי האמת. הוא רץ, נלחם, חילץ, החזיק לבד את הקישור בעשרה שחקנים ובאמת נתן הופעה הירואית. על הנייר הוא לא היה אמור להמשיך באדום, אך לאחר שני המשחקים האחרונים אולי ניק האמונד ושות' ישקלו את השארתו.

הפועל תעמוד לדין על השלכת האבוקות ועלולה לספוג עונש הורדת נקודה עוד העונה והפחתה על תנאי לעונה הבאה. יחד עם זאת, במועדון אומרים כי "הקהל היום הביא את הנקודה ונתמודד עם העונש. בעתיד נצטרך לעשות לזה סוף כי הענישה רק תלך ותחמיר בעונה הבאה וזה יעלה לנו בנקודות".

דן איינבינדר הפועל תל אביב. אריאל שלום
תודה למי שהציל אותנו. איינבינדר מודה לקהל/אריאל שלום
האבוקות של אוהדי הפועל תל אביב נגד עירוני קרית שמונה/רענן ברנובסקי

אגב, שרון ניסנוב שהיה באזור חדרי ההלבשה אמר לאנשים כי הוא מופתע שאף אחד מנציגי האמריקאים לא הגיע למשחק, כאשר גורמים במועדון הגיבו על כך: "הם לא הגיעו כי הם כנראה לא רוצים לראות אנשים מסוימים שלא עמדו בהסכמים, הם מעכשיו ייקחו את הפועל תל אביב לדרך טובה יותר".

בנוגע לעונה הבאה, בשבועיים הקרובים אמור היועץ המקצועי ניק האמונד והצוות שלו להחליט על האיש שיעמוד על הקווים בעונה הבאה. נכון לעכשיו ישנם שני זרים על הפרק שככל הנראה אחד מהם יוחתם. אין כוונה כרגע להמשיך עם חיים סילבס או לפנות למאמן ישראלי אחר. שיחות על חוזה חדש יתקיימו עם דן איינבינדר ואמיליו זובאס, ייתכן כי תמומש האופציה על יהב גורפינקל, אך פרט אליהם מרבית השחקנים שמסיימים חוזה לא ימשיכו ותתבצע מהפכה בסגל בעונה הבאה עם 3 זרים חדשים ולפחות 4 ישראלים. מי שיש להם חוזים לעונה הבאה הם הישאם לאיוס, גאנם, אוז'בולט, גוטליב וקלטינס, אך במועדון אמרו אתמול כי חלק מבעלי החוזים יתבקשו לחפש קבוצה והדברים יתבהרו בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully