וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינס וסולומון יחזרו לסגל הפועל באר שבע מול אשדוד

7.5.2023 / 13:40

על רקע הסגל החסר, אליניב ברדה החליט להלביש את שני השחקנים שחזרו לאחרונה להתאמן, ועשויים לקבל דקות ראשונות אחרי הפציעות שעברו (שני, 20:30, ספורט4)

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד רוצים להתאושש מההדחה מול מכבי נתניה בגביע המדינה ולסיים את העונה בצורה חיובית בליגה. המשחק מחר (שני, 20:30, ספורט4) מול הפועל באר שבע הוא הזדמנות להחזיר קצת מצב רוח חיובי לקבוצה. המאמן רן בן שמעון יחסר מחר את זוהר זסנו ויעקב בריהון המוצהבים ואליהם מתווסף טימותי אוואני שנפצע בחצי הגמר בשבוע שעבר. גיל כהן אמור להחליף את אוואני במרכז ההגנה ולפתוח לצד ננאד צבטקוביץ'. בהתקפה צפויים לפתוח יחד אלטון אקולטסה שהתאושש מפציעה קלה באימון שעבר וזקאריה מוגיס שחזר לשחק במשחק האחרון.

בן שמעון אמר לקראת המשחק: "קיבלנו מכה קשה וכואבת בגביע אבל הקבוצה הזו גילתה אופי בעבר ואני מאמין שהיא תגלה אותו גם עכשיו. בספורט זוכרים את הסוף ואנחנו רוצים לסיים את שלושת המשחקים בצורה טובה".

גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד בחימום. דני מרון
במרכז ההגנה. גיל כהן/דני מרון

הפועל באר שבע

לאור החיסרון בסגל הפועל באר שבע למשחק מול מ.ס. אשדוד, החליט המאמן אליניב ברדה להלביש את אנדרה מרטינס ואביב סולומון שחזרו לאחרונה להתאמן ונמצאים כשירים לשחק. השניים יהיו על הספסל ועשויים לקבל דקות ראשונות אחרי הפציעות שעברו. גם שני שחקנים מקבוצת הנוער יתלבשו.

שלושת השחקנים שהיו בספק בשל פציעות ובעיות רפואיות, הלדר לופס, פטריק קלימלה ואיתן טיבי, התאמנו הבוקר קל ונראה שיהיו כשירים וישחקו מחר. אור דדיה יחליף את שגיב יחזקאל המוצהב. רמזי ספורי ודור מיכה יפתחו במקום אדריאן פאון ושאפי סוליימאנוב המורחקים. מיגל ויטור ויוג'ין אנסה, שקיבלו הקלה מבית הדין עד הדיון בעניינם, יפתחו.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע חוגג עם הלדר לופס. דני מרון
יפתחו. לופס ואנסה/דני מרון

טריוויה

* הפועל באר שבע ניצחה בשני המפגשים האחרונים, אבל לפני כן מ.ס. אשדוד הדיחה אותה מהגביע והחזיקה ברצף של שבעה משחקי ליגה ללא הפסד מולה (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

* כל 29 המשחקים האחרונים בין הקבוצות (בכל המסגרות) הניבו שערים, מאז ה-0:0 בווסרמיל בנובמבר 2012.

* מ.ס. אשדוד השיגה נקודה אחת מ-15 האחרונות והיא הקבוצה היחידה שעדיין לא שמרה על שער נקי בפלייאוף העליון.

* גם הפועל באר שבע מתקשה לשמור על השער בפלייאוף וספגה בכל ששת המחזורים האחרונים.

* היא בכל זאת קבוצת החוץ הטובה בליגה וגם תסיים את העונה ככזו. יש לה 37 נקודות כאורחת (שמונה יותר ממכבי חיפה), היא כבשה יותר מכולן בחוץ (29 שערים) וספגה פחות מכולן (10).

האזינו: יניב טוכמן לקראת המשחק

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: אשדוד
קהל: 3629

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון:

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully