וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה את המקום הרביעי, נתניה תבצע שינויים

המקום הרביעי כבר לא רלוונטי לאירופה, אבל זיו אריה ושחקניו רוצים לשמור עליו. ג'אבר, בלאי וגנדלמן עשויים לחזור להרכב האורחת (א', 20:15, ספורט2)

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:2 בחוץ על מכבי נתניה/ספורט1

הפועל ירושלים

לאחר שהדחת מכבי תל אביב מגביע המדינה הפכה את המקום הרביעי לחסר רלוונטיות עבור כרטיס לאירופה, הפועל ירושלים עדיין רוצה לשמור על מקום זה ותוכל להתקרב להשלמת המשימה אם תנצח את מכבי נתניה מחר (ראשון, 20:15, ספורט2).

המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "אנחנו לקראת סיום עונה נהדרת, ניפרד מהקהל שלנו בצורה הכי ראויה למועדון המיוחד הזה. נבוא לשחק כדורגל טוב במטרה לנצח, כמו תמיד".

רוי רביבו הוסיף: "נתניה קבוצה לוחצת ואגרסיבית ואנחנו מתכוננים בהתאם. ניצחנו אותם פעמיים השנה ונבוא באותה גישה, קורא לאוהדים לבוא ולדחוף אותנו לניצחון".

רוי רביבו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"ניצחנו אותם פעמיים השנה". רוי רביבו/ברני ארדוב

מכבי נתניה

מכבי נתניה שחגגה השבוע העפלה יוקרתית לגמר הגבי אחרי ניצחון על מ.ס.אשדוד, תצא למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים ותנסה לשפר עמדות גם בקרב על המקום הרביעי בטבלה. נתניה מגיעה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא הפסד ובצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים גם את חשיבות המשחק מחר.

בימים האחרונים עסקו בקבוצה בלאושש את השחקנים אחרי המאמץ בחצי הגמר ובעיקר בכל הנוגע בפן המנטלי והורדת השחקנים לקרקע, אחרי הניצחון והחגיגות הגדולות. המאמן רן קוז'וך צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב, כאשר מספר שחקנים דוגמת נאסים אואמו, סטניסלב בילנקי ועוז בילו עשויים לקבל מנוחה. כארם ג'אבר עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני ונפתלי בלאי מתוכנן לפתוח כמגן שמאלי, כאשר גם עומרי גנדלמן שנכנס כמחליף בחצי הגמר, עשוי לשוב ל-11.

עוד בוואלה!

"ימשיך לשמור על חומות ירושלים": אדליי האריך חוזה בשלוש שנים

לכתבה המלאה
עומרי גנדלמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יפתח הפעם? עומרי גנדלמן/ברני ארדוב

טריוויה

* 11 מפגשים היו בין הקבוצות בכל המסגרות בעשור האחרון, וכולם הוכרעו. מכבי נתניה ניצחה שש פעמים ואילו הפועל ירושלים חמש פעמים.

* כל ארבעת העימותים הקודמים וסך הכול שישה משבעת האחרונים, הסתיימו בתוצאה זהה של 0:2. ארבע פעמים לטובת הירושלמים ופעמיים לטובת הנתנייתים.

* את המפגש הקודם עם נתניה ניצלה הפועל ירושלים כדי לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולהתחיל רצף של שלושה ניצחונות. אם תפסיד הפעם, שוב תהיה ברצף של שלושה.

* מכבי נתניה הפסידה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה. רצף של ארבעה באותה עונה? זה לא קרה לה מאז הפלייאוף התחתון ב-2015/16, אז ירדה ללאומית תחת מפרק.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: טדי
קהל: 1331

משחקי יום שני בפלייאוף העליון:

20:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט4)

20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully