וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור אצל קלימלה, לופס וטיבי. הפועל באר שבע חייבת ניצחון באשדוד

6.5.2023 / 12:16

החלוץ סבל מכאבים בקרסול, המגן מרגישות בשריר, הבלם מכאבי בטן, אולם כל השלושה קיימו אימון חלקי וצפויים לקחת חלק במשחק החשוב (שני, 20:30, ספורט4)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

שיפור במצבם של פטריק קלימלה, הלדר לופס ואיתן טיבי והם צפויים לשחק מחרתיים (שני, 20:30, ספורט4) בשורות הפועל באר שבע מול מ.ס. אשדוד. השלושה היו בספק למשחק מסיבות שונות, אבל אתמול קיימו אימון חלקי והמבחן מבחינתם יהיה הערב באימון. החלוץ סבל מכאבים בקרסול מאז המשחק מול מכבי חיפה, המגן סבל מרגישות בשריר הירך האחורי מהמשחק מול הירוקים, ואילו לבלם הוותיק היו כאבי בטן והוא לא חש בטוב מספר ימים. השלושה נעדרו מהאימון שלשום, אך אתמול כבר ערכו אימון חלקי וקיים סיכוי טוב שיעמדו לרשותו של אליניב ברדה במשחק החשוב מאוד.

אם אכן יהיו כשירים, הרי שההרכב של ברדה והספסל שלו כבר ייראו אחרת, מאחר שמיגל ויטור ויוג'ין אנסה קיבלו הקלה מבית הדין העליון ביום חמישי ויהיו ב-11.

הלדר לופס עם פטריק קלימלה שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
יפתחו בשני? קלימלה ולופס/קובי אליהו

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

באר שבע תחסר מחרתיים שלושה שחקני הרכב מהמשחק האחרון. שאפי סוליימאנוב, אדריאן פאון ושגיב יחזקאל שסוחב בכלל כרטיסים צהובים. בנוסף אליהם יש לברדה כמות נכבדה של שחקנים פצועים בתוכם רותם חטואל, עדן שמיר, שי אליאס ואיאד אבו עביד. בקבוצה מדברים על כך שאחרי כל מה שנעשה מול מכבי חיפה והמאמץ האדיר כדי לנצח ולהוריד את הפער לארבע נקודות, החובה היא לבוא לאשדוד, לתת הכל ולקוות לצאת עם עוד שלוש נקודות בתקווה שמכבי חיפה תאבד נקודות מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully