וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בעקבות קולו מואני, בלינגהאם דחה הצעת ענק מסיטי

הבלאנקוס הצטרפו למירוץ אחר כוכב איינטרכט פרנקפורט. קשר דורטמונד סירב ל-15 מיליון יורו לעונה, ומעדיף את אלופת אירופה

לקראת גמר הגביע הספרדי בין ריאל מדריד לאוסאסונה/ספורט1

ריאל מדריד תפגוש הערב (שבת, 23:00, ספורט4) את אוסאסונה בגמר גביע המלך, אולם מאחורי הקלעים כבר מתכננים במועדון את העונה הבאה. לפי העיתונאי הספרדי מתאו מורטו, הצטרפה אלופת אירופה למירוץ אחר כוכב איינטרכט פרנקפורט, רנדל קולו מואני. ריאל כבר גיששה בסביבתו של השחקן, והמשוכה העיקרית היא הסכום שדורשת קבוצתו - לכל הפחות, 80 מיליון יורו.

גם באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן לוטשות עיניים לכיוונו של שחקן נבחרת צרפת. לפי "בילד", הבווארים הציעו 60 מיליון יורו על השחקן ונדחו - באותו דיווח, נטען כי פרנקפורט דורשת 60 מיליון יורו כעת, לצד 60 מיליון יורו בבונוסים עתידיים. קולו מואני, שזכור בין היתר בשל החמצת הענק שלו בגמר המונדיאל האחרון מול נבחרת ארגנטינה, חווה את עונתו הטובה בקריירה, עם 21 שערים ו-15 בישולים ב-41 הופעות בכל המסגרות.

רנדל קולו מואני, שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
סחורה חמה. קולו מואני/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

עוד בוואלה!

דיווח: אם מסי יחזור, ראפיניה עשוי לדרוש לעזוב לפרמיירליג

לכתבה המלאה

אשר לג'וד בלינגהאם, ב"מארקה" טוענים שילד הפלא האנגלי ויתר על הרבה מאוד כסף כדי להגיע לריאל מדריד. "הוא הלך בדרך של וניסיוס, רודריגו, קמאבינגה, טשואמני ואנדריק, שהעדיפו את הפרויקט המקצועי על הכסף", נכתב. "לכולם היו הצעות הרבה יותר גבוהות". סיטי, כך נטען, שמה על השולחן הצעה של 15 מיליון יורו לעונה לשש עונות - סכומים בהם ריאל מדריד לא תוכל לעמוד, אולם כוכבה הצעיר של בורוסיה דורטמונד ויתר.

"הוא יודע שהתחרות במדריד תהיה קשה", נכתב. "תהיה תקופת מעבר, אבל טוני קרוס ולוקה מודריץ' ימשיכו לעונה נוספת, ובקישור יש גם את ואלוורדה, קמאבינגה וטושאמני, ואולי גם את דני סבאיוס. בלינגהאם יצטרך לעבור תקופת הסתגלות, אבל האיכות שלו הופכת אותו להימור בטוח. ריאל, סיטי וליברפול נלחמו, וריאל ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully