וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג על השקיעה של צ'לסי: "אחת מנקודות השפל בקריירה שלי"

הבלוז סופרים שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, הכוכב יודע מה צריך להשתנות: "צריך מנג'ר עם תכנית עבודה משלו, וכולם הולכים אחריו"

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:3 על צ'לסי/ספורט1

משבוע לשבוע, הרצף של צ'לסי הופך עגום יותר ויותר. הבלוז סופרים שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, ולא לזה פילל ראחים סטרלינג כשהצטרף בקיץ שעבר, תמורת 47.5 מיליון ליש"ט. "מבחינה אישית, זו אחת מנקודות השפל בקריירה שלי", הודה החלוץ שסיפק העונה ארבעה שערים ושני בישולים בלבד ב-24 משחקי ליגה.

עם זאת, סטרלינג בן ה-28 מנסה למצוא גם את נקודות האור בעונה הקשה הזו. "זה אולי יישמע מוזר, אבל זו הזדמנות נהדרת ללמוד. עד עכשיו רק ניצחתי וניצחתי, ופתאום החיים זרקו עלי אתגר. אני מצפה לו, ולא מנסה להתחבא ממנו. זה רק יחזק אותנו כקבוצה וחבורה".

ראחים סטרלינג צ'לסי. GettyImages
לא פשוט. סטרלינג/GettyImages

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פרנק למפארד שב לקדנציה שנייה כמנג'ר הבלוז - המאמן הרביעי העונה שעמד על הקווים בסטמפורד ברידג' - אך גם זה לא ממש עזר. "זה לא התפקיד שלי לקבוע, אבל מנקודת המבט שלי, סדר הוא הדבר החשוב ביותר", אמר סטרלינג. "צריך מנג'ר שיש לו את המילה האחרונה, וכולם עושים כדבריו. לקבוצות מצליחות תמיד היה את המאמן שמגיע עם תכנית העבודה שלו, וכולם הולכים אחריו".

על העונה הקשה שעברה על צ'לסי והסיף ואמר: "בקיץ היתה הנהלה חדשה, מנג'ר חדש, כמות עצומה של שחקנים. זה היה מקשה על כל מאמן. היו שחקנים שאמורים היו לעזוב ונשארו. מאמנים רוצים שחקנים שמושקעים במועדון, וזה יצר גם רגשות מעורבים בתוך הסגל. זה בלי ספק משהו שצריך לטפל בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully