וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הבטיחה שבוע נוסף בפסגה, לייפציג קפצה למקום השלישי

גנאברי וסאנה סידרו לאלופה 1:2 אצל ברמן ופער 4 בפסגה. לייפציג השלימה ניצחון כפול עם 0:1 קריטי על פרייבורג. 51 דקות לדאבור ב-1:3 של הופנהיים על פרנקפורט

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 2:1/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה הגרמנית נמשך היום (שבת) כשבאיירן מינכן ניצחה 1:2 אצל ורדר ברמן והגדילה זמנית את הפער בפסגה מבורוסיה דורטמונד. ר.ב. לייפציג ניצחה את פרייבורג בפעם השנייה השבוע בקרב על המקום הרביעי, והופנהיים של מונס דאבור רשמה ניצחון חשוב על איינטרכט פרנקפורט שהרחיק אותה מהתחתית

עוד בכדורגל עולמי

לירוי סאנה באיירן מינכן חוגג. רויטרס
שמרו על המאזן המרשים מול ורדר ברמן. סאנה חוגג/רויטרס

ורדר ברמן - באיירן מינכן 2:1

עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, תומאס טוכל ידע שהמשרה שלו תלויה בזכייה באליפות - התואר היחיד שנותר העונה לבאיירן להתמודד עליו. הירוקים לא ניצחו את האורחת מאז 2008, אז מסוט אוזיל וקלאודיו פיזארו היו בין הכובשים של המארחת. המגמה ה זו נמשכה גם הערב עם ניצחון קשה של הבווארים מול יריבה ותיקה. רק בדקה ה-62 סרג' גנאברי פרץ את הסכר עם שער מבישול של מוסיאלה. לירוי סאנה הכפיל כעבור 11 דקות מבישול של מזראווי בצד ימין. ניקלאס שמידט צימק למארחים (87), שלא הצליחו להשוות ונותרו מתוסכלים. באיירן פתחה פער של 4 נקודות מדורטמונד, שמחר תנסה לסגור שוב את הפער לנקודה עם משחק ביתי מול וולפסבורג.

שחקן ר.ב. לייפציג חוגגים. Matthias Hangst, GettyImages
לייפציג השלימה דאבל תוך שבוע על פרייבורג./GettyImages, Matthias Hangst

פרייבורג - ר.ב. לייפציג 1:0

ארבעה ימים אחרי שמחצה 1:5 את פרייבורג באירופה-פארק ועלתה לגמר הגביע הגרמני, ר.ב. לייפציג חזרה לזירת הפשע ויצאה עם שלוש נקודות מאוד חשובות, כשבזכות הפסדה של אוניון ברלין ה"שוורים" קפצו מהמקום החמישי לשלישי. ה"שועלים" סגרו מפגש תשיעי רצוף ללא ניצחון על לייפציג ושמטו רצף של שלושה ניצחונות בבונדסליגה. קווין קאמפל הכריע את ההתמודדות (73).

צפו בתקציר: דאבור פתח, ניצחון יקר להופנהיים על פרנקפורט

תקציר: הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט 1:3/ספורט1

הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט 1:3

האורחת, שהפכה בשבוע החולף לפיינליסטית השנייה בגביע אחרי 2:3 על שטוטגרט, המשיכה את מגמת ההתדרדרות שלה בליגה עם משחק 10 רצוף בלי ניצחון, כשנכנעה לקבוצתו של מונס דאבור. החלוץ הישראלי פתח והוחלף בדקה ה-51 אחרי שלא מצא את הרשת, אבל אנדריי קראמריץ' בהופעתו ה-250 במדי הופנהיים בכל המסגרות כבש בפנדל (41) את השער השני. כריסטוף באומגרטנר (8) ואיחלאס בבו (45) הוסיפו לזכות הכחולים, שאיבדו את סטנלי אנסוקי (49) בעקבות כרטיס אדום ישיר, אבל פתחו פער של ארבע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים. מריו גצה (54) צימק עבור ה"נשרים".

רני חדירה, אוניון ברלין. Alexander Hassenstein, GettyImages
הפסד כואב לאוניון ברלין. חדירה/GettyImages, Alexander Hassenstein

אוגסבורג - אוניון ברלין 0:1

הקבוצה הקטנה של חבל בוואריה עצרה רצף של שבעה מחזורים ללא ניצחון, והפתיעה את היריבה מהצמרת בדרך להגדלת הפער מהקו האדום לשש נקודות. דיון בליו כבש את השער היחיד במשחק (53), האורחת תתנחם בכך שהפסדה של פרייבורג השאיר אותה בטופ 4.

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - בוכום 0:2
לגלדבאך: יונאס הופמן (35), לארס שטינדל (91)

הרטה ברלין - שטוטגרט 1:2
להרטה: אוליבר קמפף (29), פלוריאן נידרלכנר (45). לשטוטגרט: סרו גירהסי (38).

המחזור יינעל עם המשחק בין בורוסיה דורטמונד לוולפסבורג (18:30, ספורט3) ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully