וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נעדרים, 10 שחקני בוגרים בסגל: המצב של באר שבע הולך ומסתבך

4.5.2023 / 19:11

אחרי 4 המורחקים מהקטטה בטרנר, 5 הפצועים ויחזקאל המוצהב, 3 שחקנים נוספים לא התאמנו: קלימלה, לופס וטיבי הצטרפו לרשימת הנעדרים ממשחק החוץ באשדוד (שני, 20:30, ספורט4)

בקבוק מושלך על הפנים של מאבטחת במשחק של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע/ספורט1

קושי עצום לאליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע, לבנות סגל והרכב למשחק החוץ באשדוד ביום שני (20:30, ספורט4), אם בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לא יקבל את הערעור של באר שבע ויאפשר לפחות למיגל ויטור ליוג'ין אנסה לשחק כל עוד לא יתקיים דיון משמעתי בעניינם. למעשה, לרשות ברדה עומדים רק 10 שחקנים (!) מסגל הקבוצה הבוגרת לסגל למשחק ביום שני.

כזכור, הקבוצה סוחבת כמות עצומה של פצועים - איאד אבו עביד, שי אליאס, אביב סולומון, רותם חטואל ועדן שמיר. אל החמישה האלה יש להוסיף כאמור את ארבעת מורחקי האירועים מטרנר, למרות שעדיין לא נערך להם דיון משמעותי - יוג'ין אנסה, מיגל ויטור, שאפי סוליימאנוב ואדריאן פאון. בנוסף לכך, שגיב יחזקאל מוצהב ולא יכול להיות בסגל.

בנוסף - מסתבר ששלושה שחקנים נוספים שאמורים לפתוח ביום שני לא התאמנו היום בכלל והם בספק למשחק: פטריק קלימלה סובל מחבלה בעקב, הלדר לופס כבר כמה ימים מאז המשחק סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, ואיתן טיבי חולה. כל השלושה לא התאמנו היום, ולא ברור מה יהיה מצבם לקראת יום שני.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
סגל דליל בלשון המעטה. שחקני באר שבע/קובי אליהו

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

משמעות הדבר היא שלבאר שבע יש 13 שחקנים בחוץ נכון לעכשיו. במקרה כזה, כפי שהדברים נראים, לברדה יהיה על הספסל שחקן בוגר אחד: אריאל הרוש כשוער המשנה. מעבר לכך יצטרך לאלתר ספסל מקבוצת הנוער, שנאבקת על הישארותה בליגה הראשונה.

ברדה יצטרך להעלות כמגן ימני את אור דדיה, להרכיב כבלמים את אור בלוריאן ובלם נוסף, ולהעלות בקישור את רמזי ספורי ודור מיכה. לא ברור מי יהיה בחוד, כאשר רק תומר חמד כרגע כשיר. מדובר בהכנה מאוד בעייתית למשחק באשדוד, שגם כך מהווה תמיד מוקש, ובבאר שבע מצפים לשינוי ההחלטה בבית הדין אחרי שיגישו את הערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully