וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מצפה מהשחקנים להתנתק ומאמינה בבטובינסיקה: "החזיק את ההגנה"

4.5.2023 / 11:15

המוליכה סומכת על מחליפו של סק ודורשת לשים את סערת טרנר בצד לקראת מכבי תל אביב: "עם כל הרעש, יש אליפות שצריך לקחת"

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

במקביל לתגובה החריפה של הפועל באר שבע, גם במכבי חיפה התייחסו להחלטת בית הדין להיענות לבקשתם לדחות את הדיון בשל אירועי טרנר לשבוע הבא. הירוקים ביקשו כחלק מבקשת הדחייה שלא להשעות את השחקנים אם אכן תתקבל הבקשה וגם זו התקבלה חלקית כאשר בית הדין השעה רק את עבדולאי סק ובסאם זערורה מהמשחק הקרוב עד אשר יתקיים הדיון.

את מקומו של סק בהרכב נגד מכבי תל אביב ימלא דילן בטובינסיקה. "ברור שסק שחקן חשוב אבל צריך לזכור שדילן הוא בלם ברמה גבוהה מאוד", אמר גורם במועדון, "עד הפציעה שלו הוא החזיק את ההגנה שלנו, כולנו סומכים עליו ועל שון גולדברג ורמי גרשון".

שחקן מכבי חיפה דילן בטובינסיקה. ברני ארדוב
האחריות בהגנה עוברת אליו. בטובינסיקה/ברני ארדוב

בחיפה כאמור ידרשו מהשחקנים להתנתק מכל מה שקורה מסביב, בייחוד לאור דחיית הדיון, ולהתמקד במשחק מול מכבי תל אביב. "בסוף עם כל הרעש מסביב יש אליפות שצריך לקחת וזה הדבר הכי חשוב", אמר שחקן בקבוצה", "התפקיד שלנו הוא לשים בצד את כל מה שקרה עם כמה שזה לא פשוט, ולנצח ביום שני כדי לזכות באליפות". למרות הפציעה, ההערכה שצ'ארון שרי ישחק. בחיפה ראו את ההפסד של מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע, אך משוכנעים שזה רק יגרום ליריבה להגיע ולנסות לשקם את הכבוד עבור האוהדים שלה עם ניצחון בסמי עופר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully