וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע תוקפת: "זאת הוצאה להורג". ברקת: "חוסר ספורטיביות"

4.5.2023 / 9:55

הבעלים הגיבה לדחיית הדיון והרחקת ארבעה משחקניה: "איך אתם ישנים בלילה?". במועדון טענו ל"ריסוק מאבק האליפות", המנכ"ל מאיים להגיע לביהמ"ש העליון ופיפ"א

בקבוק מושלך על הפנים של מאבטחת במשחק של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט לדחות בשבוע את הדיון שהיה אמור להיערך היום (חמישי) בעקבות הקטטה בסיום המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה בשני האחרון. על אף שהדיון כאמור לא יתקיים היום, בבית הדין החליטו בכל זאת להשעות מיידית שישה מתוך 12 השחקנים שנכללו בדו"ח תובע ההתאחדות.

בעוד ממכבי חיפה הושעו מיידית עבדולאי סק ובסאם זערורה שגם כך לא זוכה לדקות משחק מברק בכר, מהצד האדום הורחקו לא פחות מארבעה שחקני הרכב משמעותיים - מיגל ויטור, יוג'ין אנסה, שאפי סוליימאנוב ואדריאן פאון.

בעקבות השעיית ארבעת השחקנים של אליניב ברדה, הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת תקפה את ההחלטה וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "שערורייה ובושה. חוסר צדק וחוסר ספורטיביות, עד מתי? תתתביישו! איך אתם ישנים בלילה?"

"איך הקבוצה שלא ביקשה דחייה קיבלה את המכה הקשה יותר פי כמה? עשו לנו משפט ראווה", נאמר במועדון בעקבות ההחלטה, זו שערורייה שכמוה לא הייתה. ריסקו אותנו לחתיכות והכריעו את גורל מאבק האליפות. נותרנו ללא מילים".

בתגובה הרשמית של הפועל באר שבע נכתב: "אנחנו נדהמים פעם אחר פעם מההחלטות המתקבלות בחוסר צדק ובחוסר ספורטיביות משוועים. המועדון יגיש ערעור מיידי ולא יבחל באמצעים העומדים לרשותו למול ההתנהלות השערורייתית הזו".

המנכ"ל גיא פרימור תקף ברחיפות: "ההחלטה הכי שערורייתית בתולדות בית הדין. אין בושה גדולה מזו. זה אפילו לא משפט ראווה, זאת הוצאה להורג. נגיש ערעור מיידי ואם צריך נגיע עד לבית המשפט העליון או למוסדות פיפ"א בגין התנהלות המוסדות הפנימיים פה". ארגון האולטראס של אוהדי הפועל באר שבע הודיע כי בעקבות העונש הם יקיימו הפגנה מול אצטדיון טרנר היום ב-16:00.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ארבעת המורחקים יחמיצו את משחק החוץ הקרוב נגד מ.ס. אשדוד ביום שני, עוד לפני הענישה שעלולה למנוע מהם לשחק גם בשני המחזורים האחרונים. באר שבע מפגרת בארבע נקודות אחרי מכבי חיפה, כאשר נותרו עוד תשע נקודות בקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully