וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור הפועל ב"ש התקבל חלקית: ויטור ואנסה יוכלו לשחק באשדוד

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 22:36

בדיון דחוף שהתקיים לבקשת המועדון, נשיא ביה"ד העליון אמנון סטרשנוב ביטל את הרחקת השניים שלא עומדים לדין בנסיבות מחמירות. השעיית פאון ושאפי נותרה בעינה

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

מיגל ויטור ויוג'ין אנסה יעמדו לרשותו של אליניב ברדה כאשר הפועל באר שבע תתארח ביום שני באצטדיון הי"א אצל מ.ס. אשדוד (20:30, ספורט4), כך קבע הלילה (חמישי) נשיא ביה"ד העליון אמנון סטרשנוב בתום דיון חירום שנערך בהיעדר הצדדים.

כידוע, הפועל באר שבע הגישה ערעור לנשיאות בית הדין העליון כנגד ההרחקות האוטומטיות של מיגל ויטור ויוג'ין אנסה. היועץ המשפטי של הקבוצה, עורך הדין רועי רוזן, טען כי השניים לא היו במרכז הענייינים בקטטה ובקבוצה הופתעו שהרחקתם הפכה אוטומטית על אף שהדיון נדחה, בניגוד לאדריאן פאון ולשאפי סוליימאנוב שהרחקתם תקפה גם עתה, בזהה לשחקני מכבי חיפה עבדולאי סק ובאסם זערורה שמעורבתם בקטטה מכיוון שאלו מואשמים ועומדים לדין על מעשים חמורים יותר מאשר "השתתפות בקטטה".

יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע חוגג עם מיגל ויטור. דני מרון
העונש הומתק. ויטור ואנסה/דני מרון

כאמור, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט לדחות בשבוע את הדיון שהיה אמור להיערך היום בעקבות הקטטה בסיום המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה בשני האחרון. על אף שהדיון לא התקיים היום לבקשת מכבי חיפה, בבית הדין החליטו בכל זאת להשעות מיידית שישה מתוך 12 השחקנים שנכללו בדו"ח תובע ההתאחדות.

בעוד ממכבי חיפה הושעו מיידית עבדולאי סק ובאסם זערורה הצעיר שגם כך לא נטול חלק במשחקי הקבוצהכ, מהצד האדום הורחקו לא פחות מארבעה שחקני הרכב משמעותיים - מיגל ויטור, יוג'ין אנסה, שאפי סוליימאנוב ואדריאן פאון. באר שבע דרשה לדון מחדש בהרחקה האוטומטית של ויטור ואנסה ובקשתה התקבלה חלקית, כי בקבוצה גם ביקשו שפאון יוכל לשחק, אבל במקרה זה סורבה והוא ייעדר ביום שני באשדוד.

"לאחר ששקלתי ובחנתי את נסיבות האירוע החמור, לכשעצמו הגעתי לכלל מסקנה כי יש מקום להיעתר לערעור, ככל שהוא נוגע למערערים ויטור ואנסה אשר דרגת החומרה של מעשיהם אינה גבוהה, יחסית ופחותה מזו של יתר השחקנים שהושעו. אשר לפאון, נראה כי התנהגותו, לכאורה הייתה רעה וחמורה בהרבה, ודין ערעורו - להידחות", כתב סטרשנוב בהחלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully