וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל הפחתת נקודות? חיפה ובאר שבע צפויות להיענש בחומרה, גם השחקנים

2.5.2023 / 6:30

עונשים כבדים צפויים לשחקנים משתי הקבוצות בעקבות הקטטה האלימה והמתמשכת בטרנר, גם המועדונים עצמם צפויים לעונשים מעבר להרחקות על שחקנים רבים. בדו"ח יציין ריינשרייבר בין השאר את סוליימאנוב שחבט בחזיזה, ושחקן חיפה באסם זערורה. גם המנהלת תקנוס

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

הפועל באר שבע שוב במרחק ארבע נקודות ממכבי חיפה כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, בזכות הניצחון הדרמטי 1:2 על האלופה והמוליכה הודות לשער של מריאנו באריירו בדקה ה-90+6. עם זאת, כזכור, הסערה הייתה לאחר מכן: עונשים כבדים צפויים לשחקנים מהפועל באר שבע וממכבי חיפה בעקבות הקטטה האלימה והמתמשכת אמש בסיום המשחק באיצטדיון טרנר.

צפו במהומה הגדולה על הדשא בסיום

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה/ספורט1

צפו בהמשך האירועים

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

גם המועדונים עצמם צפויים לעונשים מעבר להרחקות שיושתו על שחקנים רבים שהיו מעורבים בתגרה יוצאת הדופן שהיתה בסיום המשחק. בהתאחדות לכדורגל ובמינהלת הליגות בכדורגל מצפים לדו"ח חריף במיוחד של השופט המרכזי רועי ריינשרייבר שיוגש הבוקר. בדו"ח יציין ריינשרייבר את השחקנים שהיו פעילים באירוע האלים. אחד מהם יהיה שאפי סוליימאנוב שחבט בדולב חזיזה, כשנאאל עודה השופט הרביעי אוחז מאחור בסוליימאנוב.

שחקנים נוספים יהיו כאמור בדו"ח ביניהם שחקן מכבי חיפה באסם זערורה שהיה על אזרחי ונראה במספר מקרים מכה שחקנים של הפועל באר שבע. העונשים לא יהיו רק פרסונליים וגם המועדונים יועמדו לדין על התפרעות של שחקנים רבים. לא מן הנמנע כי האירוע יהיה אירוע של דוגמא אותה צריך ללמוד והקבוצות יספגו אפילו עונשי הפחתת נקודות בין אם העונה ובין אם בעונה הבאה.

כך או אחרת קיימת ציפייה שהעונשים יינתנו כבר השבוע ואם יהיה צורך יקיימו את בית הדין במתכונת מיוחדת לאירוע מחרתיים ביום חמישי, למחרת צמד משחקי חצי גמר גביע המדינה. גם מינהלת הליגות תטיל קנסות על המועדונים ולא תעביר להם כספי מענק בשל פגיעה בשם ובמוניטין של ליגת העל אשר מלווה בספונסר רציני ומשמעותי.

המהומה גלשה אל מנהרת השחקנים

קטטה במנהרת השחקנים: העימות בין הפועל באר שבע למכבי חיפה בתום משחק העונה/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
עימות מכוער שבייש את הענף. שחקני מכבי חיפה ובאר שבע/דני מרון

מה נותר לשתי המוליכות?

מכבי חיפה: מכבי תל אביב (בית), מכבי נתניה (חוץ), הפועל ירושלים (בית)

הפועל באר שבע: מ.ס. אשדוד (חוץ), מכבי תל אביב (חוץ), מכבי נתניה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully