וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות אופטימי: "אנצ'לוטי יאמן את נבחרת ברזיל"

הסלסאו עדיין ללא מאמן קבוע מאז המונדיאל, אך מרוצים מההצעה שהוגשה למנג'ר ריאל מדריד שצריך להחזיר תשובה עד ה-25.5. זידאן יחליפו?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4/ספורט1

כמעט חמישה חודשים לאחר שטיטה התפטר מתפקידו כמאמן נבחרת ברזיל, הסלסאו עדיין לא מצאו את האיש שיעמוד על הקווים, כאשר כרגע זה רמון מנזס שבתפקיד באופן זמני וכבר הספיק להפסיד למרוקו 2:1 במשחק הכנה. עם הלחץ על ראשי הנבחרת למצוא את המחליף המתאים לקראת הקיץ הקרוב ומשחקי הנבחרת הבאים, אדנלדו רודריגז, יושב ראש ההתאחדות הברזילאית סיפק אמירה מעניינת כשהצהיר: "אני אופטימי לגבי האפשרות שקרלו אנצ'לוטי יהיה מאמן נבחרת ברזיל הבא".

המנג'ר האיטלקי שבדרך להפסד האליפות בספרד עם ריאל מדריד מצד אחד, אך עדיין מתמודד על תואר גביע המלך וכמובן ליגת האלופות, עשוי לעזוב את הבלאנקוס בקיץ הקרוב ללא קשר לתוצאות והתארים עד סיום העונה. לאחר שאופציות ז'וזה מוריניו ויוגי לב ירדו מהפרק, אנצ'לוטי הוא האופציה המועדפת על ראשי ההתאחדות הברזילאית שלפי דיווחים בברזיל, כבר קיבל הצעה קונקרטית על השולחן של חוזה ל-4 שנים, כאשר את ההחלטה הוא יצטרך לקבל עד ה-25 במאי, מספר שבועות לפני סיום העונה ועם הכרזת הסגל למשחקי הסלסאו בקיץ.

עוד בכדורגל עולמי

זינדין זידאן. GENYA SAVILOV, GettyImages
פעם נוספת על הקווים בברנבאו? זידאן/GettyImages, GENYA SAVILOV

לאנצ'לוטי חוזה בריאל מדריד עד תום עונת 2023/24, אך אלופת אירופה עשויה לתת לו לעזוב ללא תמורה ולחפש לו מחליף כבר בתקופה הקרובה, כשאחד השמות שעשויים לעשות קאמבק הוא זינדין זידאן. הצרפתי שקושר גם ליובנטוס בימים האחרונים, לא אימן מאז שעזב את הבלאנקוס בקדנציה הקודמת, כששם נוסף שעלה הוא יוליאן נאגלסמן שעשוי לחתום בסופו של דבר בטוטנהאם. שמות נוספים שקושרו לריאל הם אנטוניו קונטה, צ'אבי אלונסו וראול גונזאלס שמאמן באקדמיה של הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully