וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ברצלונה ערכו פגישה מכרעת לגבי מסי, שביקש שלאפורטה יתנצל?

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 11:50

בקטלוניה מדווחים שמתאו אלמני סגן הנשיא נפגש עם ראשי הליגה הספרדית ובדק את ההיתכנות הכלכלית. וגם: התנאי של הכוכב והסיכוי שיישאר בפריז

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

היכולת ההתקפית החלשה של ברצלונה העונה רק מגבירה את הצורך בחיזוק התקפי ואיזה חיזוק יכול להיות מרשים ומרגש יותר מאשר ליאו מסי? המגעים להבשלת הקאמבק הזה נמשכים ובתקשורת הקטלאנית מדווחים שהשבוע נערכה פגישה חשאית במדריד בין מתאו אלמאני יד ימינו של לאפורטה הנשיא לבין מספר נציגים של ה"לה ליגה".

ליאונל מסי עם צ'אבי לפני משחק של ברצלונה ב-2018. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
יתאחדו בקיץ? מסי וצ'אבי/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

לאחר הפגישה, כך על פי הדיווח, נציגים של בארסה חישבו את ההיתכנות הכלכלתי של חזרת מסי, שאומנם יגיע בהעברה חופשית אבל שכר העתק שלו יכביד על המועדון שנמצא בקשיים כלכליים. אגב, ב"קאנדה סר" טוענים שמסי הציב תנאי לחזרתו והוא דורש שלאפורטה הנשיא יתנצל בפניו כדי שיחזור אחרי שהוא היה זה שהראה למסי את הדרך החוצה ב-2021.

בצרפת אגב, עדיין לא פסלו את האופציה שמסי יאריך חוזה בפריז סן ז'רמן, אך זה מצידו דרש הבהרות לגבי הפרויקט של הקבוצה. על פי אחד הדיווחים פריז תנסה להחתים בקיץ את הארי קיין כדי לשכנע את מסי להישאר. אם קיין אכן יגיע בסופו של דבר, זה יהיה סביר להניח על חשבון ניימאר הפצוע הנצחי.

כך או כך, ככל שעובר הזמן חזרתו של מסי לברצלונה הופכת להיות ויותר ויותר ריאלית משום שהכוכב הגדול רוצה להמשיך לשחק בבמה הראשית ובטח שישמח לעשות זאת במועדון שבו גדל והפך לאגדה ובעיר שבה עדיין יש לו בית ומשפחתו כל כך מכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully