וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב יעזוב את אנדרלכט: "לא מתחרט לרגע שהגעתי לכאן"

חוזהו של הקשר בן ה-37 לא יחודש, כך הודיע המועדון: "שחקן ברמה הכי גבוהה וג'נטלמן מחוץ למגרש, אבל זו החלטה למען העתיד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4/ספורט1

ליאור רפאלוב יעזוב את אנדרלכט בחודש הבא עם סיום העונה בבלגיה, כך מסרו הערב (חמישי) הצדדים בהודעה רשמית. רפאלוב, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-37, הגיע לאנדרלכט לפני כשנתיים ותרומתו למועדון הייתה משמעותית, אבל עם סיום החוזה החליטו ראשי המועדון להיפרד מהקשר.

"היו לי שנתיים נהדרות במועדון. כמובן שגם היו לא מעט רגעים לא פשוטים והלוואי שהייתי יכול להיפרד אחרי עונה מוצלחת, אבל אני לא מתחרט לרגע שהגעתי לכאן. אני מאחל למועדון, לצוות ולכל החברים לקבוצה שיצליחו ושאנדרלכט תחזור למקום שאליו היא שייכת בהקדם האפשרי".

יספר פרדברג, מנכ"ל אנדרלכט הוסיף על ההחלטה לסיים את ההתקשרות: "אנחנו נפרדים משחקן שתרם המון לאנדרלכט. רפא הוא לא רק שחקן ברמה הכי גבוהה על הדשא, אלא גם ג'נטלמן מחוץ למגרש. עם זאת, הגענו לנקודה שהמועדון צריך לקבל החלטות חשובות הנוגעות לעתיד ולכן החלטנו להיפרד מליאור. אנחנו מודים לרפא על התרומה ומאחלים לו המון בהצלחה, בתקווה שבעתיד דרכינו יצטלבו שוב".

כידוע, רפאלוב עזב את מכבי חיפה בשנת 2011 לטובת קלאב ברוז' ומאז הוא במשך 12 שנה עושה חיל בליגה הבלגית - זכה בגביע ובשתי אליפויות בברוז' ובגביע נוסף עם אנטוורפן שבמדיה שיחק שלוש שנים, עד אשר עבר לאנדרלכט שבשורותיה הבקיע 19 שערים ובישל עוד שישה בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully