וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לקראת שבוע ירושלים: "לא שוכחים את הפועל וזוכרים שיש בית"ר"

לוקאסן ודוידזאדה יחזרו להרכב מול הפועל ירושלים, גלזר ייעדר, קראנקה ישלב כמה שיותר שחקנים לקראת המשחק היותר חשוב בגביע: "צריך להיות חכמים" (שבת, 20:00, ספורט4). בדש ודון בספק אצל האורחת, בזיע ופרדה אמורים לפתוח

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול הפועל ירושלים ורוצה לחזור לנצח מחר (שבת, 20:00, ספורט4) אחרי שתי תוצאות תיקו וגם זוכרים היטב כיצד הפועל ירושלים הנחילה להם הפסד בבלומפילד בסיום הליגה הסדירה.

יחד עם זה, זוכרים היטב במועדון שביום רביעי מחכה להם ירושלמית אחרת בחצי גמר גביע המדינה ולכן צריך אייטור קראנקה לדעת איך לחלק את הכוחות, למי לתת לנוח ולמי לתת דקות לקראת המשחק היותר חשוב בעוד חמישה ימים.

"אף אחד לא שוכח את ההפסד כאן להפועל ירושלים, אבל כולם גם זוכרים שיש לנו חצי גמר מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא", אמרו בקבוצה. "צריכים להיות חכמים ולנצח את הסגל הרחב עד תומו בשבוע כזה".

דרק לוקאסן ואופיר דוידזאדה שלא שיחקו במשחק הקודם מול מכבי נתניה בגלל ענייני צהובים, צפויים לחזור להרכב. לעומתם דן גלזר מוצהב וייצא מהסגל. קראנקה יערוך חילופים תוך כדי משחק כדי לשמור את השחקנים העמוסים יותר.

הרכב משוער: פרץ, ז'ראלדש, לוקאסן, סבוריט, דוידזאדה, גולסה, קניקובסקי, ביטון, גייאגון, יובאנוביץ', זהבי.

אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. קובי אליהו
ימים חשובים. דוידזאדה/קובי אליהו

הפועל ירושלים

המדורגת רביעית תגיע למשחק החוץ ללא תומר אלטמן שנפצע וסיים את העונה. גם גיא בדש וסדריק דון התאמנו חלקית לאורך השבוע וכשירותם תתברר לפני המשחק. נואף בזיע ואיינאו פרדה אמורים לקבל את הקרדיט בהרכב. במועדון יקוו להמשיך ולהתבסס במקום הרביעי, לפני שיעברו להחזיק לצהובים אצבעות שיזכו בגביע המדינה ויהפכו את הכרטיס לאירופה לרלוונטי.

איינאו פרדה אמר לקראת המשחק: "בתחילת העונה לא היה פשוט, לא שיחקתי הרבה, נתתי את הכל בכל אימון ואני שמח שעכשיו רואים את התוצאות. זה הרבה עבודה מול עצמך, צריך להאמין שכל אימון זה האימון הכי חשוב בעולם ולהמשיך באותה הדרך".

על מכבי תל אביב: "הגענו קצת רכים למשחק עם באר שבע ולא הצלחנו להוציא לפועל את מה שרצינו, התכוננו טוב השבוע לקראת מכבי ועשינו את ההתאמנות הנכונות, אנחנו באים לנצח גם הפעם".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טריוויה

* ההפסד היחיד של מכבי תל אביב ב-30 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת העל היה מול הפועל ירושלים - 2:1 בתחילת מרץ.

* למכבי תל אביב ההגנה הטובה בליגה (18 שערי חובה בלבד) אבל הפועל ירושלים ספגה הכי מעט במשחקי חוץ (10, כמו הפועל באר שבע) וצברה 28 נקודות כאורחת מתוך ה-45 שלה העונה.

* מכבי תל אביב היא היחידה שטרם הפסידה בפלייאוף העליון, אבל מצד שני ניצחה רק שבעה מ-16 משחקי הליגה בעידן אייטור קראנקה ועדיין לא כבשה אצלו יותר משלושה שערים. לפני כן, עם ולאדן איביץ' על הקווים, היו לה רביעייה, שתי חמישיות וגם שישייה אחת.

* מכבי תל אביב עדיין לא ביצעה מהפך העונה והשיגה ארבע נקודות בלבד במשחקים בהם נקלעה לפיגור.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 11743

משחקי המחזור:

שבת, 17:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully