וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו רוצה לעזוב את ערב הסעודית" - ויש לו כבר הצעה מפתיעה

לפי "אל נסיונאל", לכוכב הוצע לשוב לריאל מדריד - אך כשגריר, ולא כשחקן. אחד מיריביו בסעודיה: "הגישה שלו הפתיעה אותי, התאכזבתי"

כריסטיאנו רונאלדו עושה עבירה חריפה במשחק ההפסד של אל נסאר בליגה הסעודית/טוויטר

כריסטיאנו רונאלדו חווה תקופה קשה בערב הסעודית. אל נאסר שלו סופרת שני הפסדים רצופים ושלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, והיא רחוקה כעת שלוש נקודות (ומשחק עודף) מאל-איתיחאד המוליכה. תוסיפו לכך הדחה בחצי גמר הגביע, וקיבלתם עסק ביש של ממש.

לפי "אל נסיונאל", ארבעה חודשים הספיקו ל-CR7, שכבר החליט לעזוב את ערב הסעודית בתקווה לשוב למדריד, "המקום בו הרגיש הכי שמח ונוח. הוא התחרט פעמים רבות על העזיבה את ריאל ועשה הכל כדי לשוב לקדנציה שנייה". באותו דיווח נטען כי פלורנטינו פרס אכן הגיש הצעה לרונאלדו לשוב למועדון, אך לא כשחקן אלא כשגריר של הבלאנקוס.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר. FAYEZ NURELDINE/AFP, GettyImages
יעזוב מוקדם מהצפוי? רונאלדו/GettyImages, FAYEZ NURELDINE/AFP
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

במהלך אותו הפסד 1:0 לאל ווחדה, נראה רונאלדו עצבני במיוחד. ז'אן-דוד בוגל, שכבש את שער הניצחון, ראה זאת מקרוב. "בסיום המשחק, אמרתי לו שאני מעריץ גדול וביקשתי את החולצה שלו", אמר החלוץ הצרפתי בן ה-31. "הוא לחץ את ידי בלי להסתכל עלי, בבוז גדול. שתקתי. גדלתי עליו. מאוד התאכזבתי ממנו".

בוגל הוסיף ואמר: "אני זוכר שצפיתי בסרטונים שלו בבית הספר. אני מבין שהוא היה מאוכזב אחרי ההפסד, והוא מאוד תחרותי, אבל הגישה שלו הפתיעה אותי. אפילו על המגרש הוא היה עצבני, הוא צרח על החברים שלו לקבוצה".

רונאלדו וחבריו ינסו להתאושש כשיארחו מחר את אל-ראיד, המדורגת 11 בסעודיה, בתקווה לשוב סוף סוף למסלול הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully