וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד השפלה, עוד התפרצות: "שמישהו יגיד לרונאלדו - הגיע הזמן לפרוש"

מחמיץ מ-4 מטר, נוזף במאמן, רותח על הספסל: אחרי עוד ערב סוער והדחה מול יריבה חלשה עם 10 שחקנים, בסעודיה כבר מכנים את רונאלדו "ההחתמה הגרועה בהיסטוריה", וברשת לא מפסיקים לקטול

כריסטיאנו רונאלדו עושה עבירה חריפה במשחק ההפסד של אל נסאר בליגה הסעודית/טוויטר

התקופה הקשה והסוערת של כריסטיאנו רונאלדו נמשכת, ומחריפה. בשבועות האחרונים אל נאסר שלו הפסידה בסופר קאפ הסעודי ואיבדה את המקום הראשון בליגה, ואתמול (שני) הגיעה לנקודת שפל נוספת בעונה, לאחר שהודחה מהגביע עם הפסד 1:0 לאל ווחדה, קבוצה המדורגת בתחתית הליגה הסעודית שהחל מתחילת המחצית השנייה שיחקה עם 10 שחקנים.

רונאלדו נראה נסער מתחילתו של המשחק ועד סופו, ולא היסס להחצין כמה הוא מתוסכל ומאוכזב. בירידה למחצית, אחרי שהקבוצה נקלעה לפיגור, הוא תועד צועד בכעס לעבר המנהרה ונוזף במאמן הקבוצה ובצוות המקצועי. לאחר מכן דווח בסעודיה שהוא הטיח מילים קשות בשחקנים של אל נאסר בספסל. גם על כר הדשא הוא לא היה מרוכז, ורשם כמה החמצות לא אופייניות שהמשיכו את התקופה האחרונה, בה הוא מתקשה למצוא את הרשת. הוא אף רשם החמצה גדולה במיוחד מ-4 מטרים, מול שער כמעט ריק, כשבעט לקורה. לקראת הסיום בעיטה נוספת שלו מתוך הרחבה נעצרה במשקוף.

כך רונאלדו נראה בירידה למחצית

וכך נראה הייאוש שלו אחרי שריקת הסיום

"רונאלדו שחקן גדול, הוא רק זקוק למאמן שייעץ לו לפרוש"

בסעודיה כבר לא מהססים לבקר את רונאלדו, ומבינים שתמו ימי החסד שהפכו אותו לחסין מאש. "בהתחשב בשכר שלו ובהתלהבות שנוצרה סביבו אחרי שהצטרף לקבוצה, ייתכן שרונאלדו הוא ההחתמה הגרועה בהיסטוריה", כתבו שם.

רונאלדו לא כבש בשלושה משחקים רצופים, וכאמור ההישגים של אל נאסר מבחינה קבוצתית דלים מאוד העונה. בסך הכך, מאז הצטרף רונאלדו לקבוצה הוא כבש 11 שערים ב-15 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully