וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התנועה המגונה: קולות לגרש את כריסטיאנו רונאלדו מסעודיה

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 9:04

כוכב אל-נאסר אחז באיבר מינו כששמע קריאות "מסי, מסי" מהקהל. עורכת דין מקומית: "זו עבירה על החוק, אפנה למשרד הפנים"

כריסטיאנו רונאלדו עושה עבירה חריפה במשחק ההפסד של אל נסאר בליגה הסעודית/טוויטר

כריסטיאנו רונאלדו עבר ביום שלישי ערב מתסכל במיוחד בליגה הסעודית, כשלא כבש, ראה את קבוצתו אל נאסר מפסידה 2:0 לאל הילאל וממשיכה להסתבך במאבק האליפות. אם זה לא מספיק, הרי ש-CR7 קיבל כרטיס צהוב מהשופט מייקל אוליבר, אחרי שחנק את השחקן היריב גוסטבו קוולאר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אבל זה לא הכל. כששמע את הקהל שוב מקניט אותו עם צעקות "מסי, מסי", הישיר מבט כריסטיאנו אל עבר היציעים, ואחז באיבר מינו. המעשים הללו הרתיחו לא מעט אנשים במדינה, וביניהם עורכת דין בשם נוף בין אחמד, שקראה לגירושו של רונאלדו מהמדינה, לא פחות.

"אני לא עוקבת אחרי ספורט. אפילו אם הקהל התגרה ברונאלדו, התגובה שלו היא פושעת", צייצה. "זו עבירה על החוק, כזו שאם אזרח זר מבצע, עליו להיות מגורש. נציג את העניין הזה בפני משרד הפנים".

על העבירה הקשה שביצע CR7 במהלך המשחק אמרה עורכת הדין: "אין לזה שום קשר לספורט. כריסטיאנו ידוע בזכות קור הרוח שלו. מדוע הוא שינה את ההתנהגות שלו והפך כל כך אגרסיבי מאז שהצטרף לאל נאסר?"

לטענת העיתונאי מוחמד אל-אנזי, המקורב להנהלת אל נאסר, "רונאלדו סבל מפציעה. העימות עם גוסטו קוולאר התחיל לאחר שספג עבירה במקום רגיש. אשר לציפיות של הקהל, הם רשאים לחשוב מה שהם רוצים".

הסקורר הוותיק כבש העונה 11 שערי ליגה ב-11 הופעות, אולם קבוצתו מאבדת גובה. המאמן רודי גרסיה פוטר, והפער מהמקום הראשון עומד על שלוש נקודות. אולי גם הצרות הללו משפיעות של רונאלדו בכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully