וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אנחנו משחקים יותר קבוצתי, לקח זמן לבנות את הכימיה הזו"

עודכן לאחרונה: 26.4.2023 / 19:30

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשינוי שעברה קבוצתו לאורך העונה ודיבר לקראת המשחק השני מול מונאקו: "מנסים לעשות כמה שיותר התאמות בזמן קצר". היריבה נערכת ל"משחק הכי חשוב שלנו העונה", אוברדוביץ' שואב עידוד מהעונה שעברה ומגבה את ג'יימס

אוהדי מכבי מעודדים את השחקנים ביציאה לאימון/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאחר החגיגה הגדולה במשחק הראשון, מכבי תל אביב תנסה לעלות מחר (חמישי, 21:05) ל-0:2 בסדרת רבע גמר היורוליג, ולעשות צעד ענק אל עבר פיינל פור ראשון מאז 2014. הצהובים רשמו 67:79 במונאקו עם הופעה גדולה של ווייד בולדווין, וניצחון נוסף ישים את החבורה של סשה אוברדוביץ' על הקרשים.

עוד על סדרת רבע הגמר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עודד קטש נשאל מה עובר לו בראש כעת ואמר: "הרבה דברים, הרבה מחשבות, לא הרבה שינה. מנסים לעשות כמה שיותר התאמות, אי אפשר לשנות יותר מדי בזמן קצר אז צריך לבחור את הנקודות החשובות. היום יש קצת יותר דברים טקטיים, מחר תהיה יותר עבודה מנטלית. הקהל היה מרגש אתמול, גם היום כשיצאנו לאימון. מתחילת העונה הם נותנים לנו את העבודה המיוחדת הזו, וזה כיף גדול".

על ההבדלים בין הסגלים של הקבוצות אמר המאמן הצהוב: "גם להם יש סגל עמוק, בגארדים הם יותר ארוכים מאיתנו. להרבה שחקנים שלהם היתה חלוקת דקות יותר טובה מכמה שחקנים אצלנו. אני לא חושב שהסגל שלנו יותר עמוק משלהם, יש להם סגל מאוד עמוק, אתלטי ורחב. היו שם שחקנים משמעותיים שלא קיבלו דקות. אל תדאגו להם".

על השינוי שעברה מכבי תל אביב העונה - מקבוצה שמסתמכת בעיקר על לורנזו בראון לכזו שמנצחת בזכות קבוצה שלמה, אמר: "זה הוכיח שאנחנו משחקים הרבה יותר קבוצתי ויודעים מה לעשות. לקח זמן לבנות את הדבר הזה, את הכימיה הזאת. היינו פחות מתואמים, ניסינו להוציא דברים בזכות יכולות אישיות". לבסוף, על השיפור של ג'ייק כהן העונה אמר המאמן: "לא עשיתי כלום, הוא פשוט מתאים לי. אסור לשכוח שהיו לי חוויות טובות מאוד איתנו בנבחרת, הוא מתאים מאוד לשיטה. אני אוהב את האינטלגנציה שלו".

עוזר המאמן נועם לוי הוסיף: "אנחנו רוצים לחזק את הנקודות הטובות שעבדו במשחק הראשון, ולהיות מוכנים להתאמות שהיריבה תעשה. צריך לנטרל את המשחק הראשון. הם קבוצה קשוחה ויהיו עוד יותר קשוחים מחר, נצטרך לצפות לזה ולהיות מוכנים".

עודד קטש, ג'וש ניבו, מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
התרגש מהקהל. קטש עם ניבו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר אוברדוביץ'. "כבר הוכחנו שאנחנו יודעים להתאושש העונה. צריך להישאר ממוקדים. בפלייאוף, הלב לא מספיק - צריך תכנית משחק ברורה. המשחק השני יהיה אחר. המשחק הראשון הזכיר את המשחק הראשון שלנו באתונה בשנה שעברה. נגיב לזה".

באותו משחק עליו מדבר אוברדוביץ', בפתיחת סדרת רבע הגמר אשתקד, חטפה מונאקו 71:54 מאולימפיאקוס, לפני שהתאוששה עם 72:96 ענק ביוון, יומיים לאחר מכן. מייק ג'יימס היה חלש מאוד עם 10 נקודות במשחק הראשון, ואז התאושש עם 23, כשם שקבוצתו מצפה שיעשה גם כעת. "הוא הנשק מספר 1 שלנו", אמר המאמן על הכוכב שלו, שהתקשה מאוד מול הצהובים. "על הנייר, הוא גם השומר הכי טוב שלנו, ביחד עם ג'ון בראון ואלפא דיאלו. לפעמים קשה לבקש מהנשק ההתקפי הכי טוב שלך להיות גם השומר הטוב ביותר".

"החטאנו זריקות פנויות במשחק הראשון", הוסיף דונטאס מוטיונאס. "אנחנו בפיגור 1:0, כמו מול אולימפיאקוס בעונה הבאה. נצטרך להתאושש, להיות חיוביים ולהילחם". ג'ורדן לויד סיכם: "היה קצת לחץ ביום שלישי, אבל גם אצלם. מכבי מנסה לעשות את המשחק מאוד פיזי, ונצטרך למצוא תגובה טובה יותר. צריך לשפר הרבה דברים, אבל המפתח הוא לקלוע טוב יותר. צריך להאמין בעצמנו".

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אשתקד הוא התאושש בפלייאוף. והפעם? ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

המשחקים הבאים בסדרה

משחק 2: מונאקו - מכבי תל אביב | 27 באפריל, 21:15
משחק 3: מכבי תל אביב - מונאקו | 2 במאי, 21:05

אם יהיה צורך:

משחק 4: מכבי תל אביב - מונאקו | 4 במאי, 21:05
משחק 5: מונאקו - מכבי תל אביב | 9 או 10 במאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully