וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון מרגש, הייתה פה אווירה ביתית לגמרי"

26.4.2023 / 7:22

מכבי תל אביב עלתה ל-0:1 במונאקו וחגגה עצמאות עם דגלים ושירת ההמנון: "מקווה ששימחנו הרבה אנשים". קטש שיבח את הקהל ("נתנו דחיפה כשהיה קשה") והוסיף: "עצרנו אותם בריבאונד התקפה וזה היה מפתח מההתחלה, היינו נחושים מאוד"

מכבי תל אביב חוגגת ניצחון במשחק 1 על מונאקו/אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

תשע שנות המתנה לניצחון במשחק פלייאוף ביורוליג הסתיימו להן אמש (שלישי) במכבי תל אביב, שגברה בחוץ 67:79 על מונאקו במשחק הראשון בסדרה ועלתה ל-0:1 יקר. הצהובים הצליחו להעביר לעצמם את יתרון הביתיות, כאשר האווירה באולם בנסיכות לעתים הרגישה ביתית לאור הליווי של מאוד האוהדים הישראלים ביציע. בסיום שחקני הקבוצה חגגו עם האוהדים את החיבור שבין הניצחון ליום העצמאות עם דגלי ישראל ושירת ההמנון.

עודד קטש, בסדרת היורוליג הראשונה שלו בקריירת האימון, דיבר על מה שמבחינתו עשה את ההבדל והוביל לניצחון בטוח: "עשינו משחק גדול, במיוחד הגנתית, המון מאמץ, היה משחק מאוד פיזי. אני מאוד שמח על הדרך שבה השחקנים הגיעו, הם היו נחושים ושיחקו מאוד אגרסיבי, מול הקבוצה שהיא אולי הכי אגרסיבית ביורוליג. עצרנו אותם על שישה ריבאונדים בהתקפה שזה היה מפתח מההתחלה, הרבה מאמץ נדרש, ניצחנו דרך ההגנה".

"צריך לתת למונאקו קרדיט הגנתית, הם גורמים לזה שיהיה מאוד קשה להתקיף אותם", המשיך המאמן המנצח, "זה ניצחון מרגש, במיוחד בגלל יום העצמאות, מקווה ששימחנו הרבה אנשים. יש ביום חמישי עוד משחק שהולך להיות לא פחות קשה".

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב, אתר רשמי
יתרון הביתיות עבר לצד הצהוב. סורקין/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, רפי מנקו. אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב, אתר רשמי
חגיגות עם דגלים ושירת ההמנון. זיו ומנקו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אווירה ביתית". אוהדי מכבי תל אביב במונאקו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

כשהלחץ כעת הוא לחלוטין על הנציגה הצרפתית, במכבי תל אביב ירצו להשיג ניצחון חוץ נוסף בחמישי כדי שניצחון אחד ביד אליהו בשבוע הבא יבטיח כרטיס לפיינל פור בקובנה, הראשון של המועדון מאז הזכייה ב-2014. "תמיד מדברים על יד אליהו, פה הייתה אווירה ביתית לגמרי", שיבח קטש, "האוהדים שלנו ניצחו הרבה לפני שהמשחק התחיל, אבל הרגשנו אותם. ברגעים שהיה קשה הם נתנו דחיפה לשחקנים".

ג'וש ניבו הוסיף: "זו הולכת להיות סדרה מאוד פיזית. שתי הקבוצות רוצות לנצח אז מצפים שיהיה עוד יותר פיזי וקשוח במשחק 2. ידענו שכדי לעבור נצטרך לנצח במונאקו לפחות פעם אחת, שמח שעשינו את זה. הם איבדו את יתרון הביתיות אבל זה לא אומר שהסדרה הוכרעה, הם בקלות יכולים לנצח בבית שלנו, אז צריכים להישאר מפוקסים ורעבים ולהמשיך כפי ששיחקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully