וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הדגל: מכבי תל אביב ניצחה במונאקו ועלתה ל-0:1

הצהובים התעלו ברגע האמת וחגגו את ערב יום העצמאות עם ניצחון חוץ 67:79. החבורה של קטש גנבה את יתרון הביתיות ותנסה לעלות ל-0:2 ביום חמישי. גם אם תפסיד, היא תוכל להכריע את סדרת רבע הגמר בשבוע הבא ביד אליהו

מכבי תל אביב השיגה הערב (שלישי) ניצחון חוץ גדול 67:79 על מונאקו ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג. הצהובים "גנבו" את יתרון הביתיות ואם ישמרו עליו ביד אליהו בשבוע הבא, הם יעפילו לפיינל פור ראשון מאז 2014. עוד לפני כן יתקיים משחק מספר 2 במונאקו בעוד יומיים.

הצהובים היו דומיננטיים בשני צדי המגרש לכך אורך המשחק, עצרו את מונאקו בהגנה וידעו לייצר מצבי קליעה נוחים בהתקפה. עודד קטש עשה הערב שח-מט למאמן שמולו, סשה אוברדוביץ' והשליטה של מכבי תל אביב לא הוטלה בספק.

הצהובים נטלו את ההובלה בשלב מוקדם וירדו למחצית בפלוס 3. רבע שלישי של 16:24 כבר סימן להם את הדרך לניצחון מול יריבה שפשוט לא מצאה תשובות. מונאקו החטיאה זריקות פשוטות, קלעה שלשה ראשונה רק ברבע השלישי (סיימה את המשחק עם 4/26 מחוץ לקשת) וכשהפיגור שלה גדל, היא איבדה עשתונות. עכשיו הכדור בידיים של מכבי תל אביב והפיינל פור נראה קרוב מתמיד.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
עשה שח-מט לאוברדוביץ'. קטש/GettyImages, Sonia Canada

קלעו למונאקו: מייק ג'יימס 15 (5/12 מהשדה), אלפא דיאלו 15, אלי אוקובו 12, דונטאס מוטיונאס 12, דנוטה הול 4, ג'ורדן לויד 4, ג'רון בלוסוגיים 3, ג'ון בראון 2.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 20 נקודות (8/13 מהשדה), 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, לורנזו בראון 15, ג'וש ניבו 12 (6/6 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, בונזי קולסון 11, דארן היליארד 10, אלכס פוית'רס 6, ג'ון דיברתולומאו 3, רומן סורקין 2. ג'רל מרטין, רפי מנקו, ג'ייק כהן ויפתח זיו שיחקו ולא קלעו.

המשחקים הבאים בסדרה

משחק 2: מונאקו - מכבי תל אביב | 27 באפריל, 21:15
משחק 3: מכבי תל אביב - מונאקו | 2 במאי, 21:05

אם יהיה צורך:

משחק 4: מכבי תל אביב - מונאקו | 4 במאי, 21:05
משחק 5: מונאקו - מכבי תל אביב | 9 או 10 במאי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
המשימה הושגה. שחקני מכבי תל אביב/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו את המשחק עם זריקות לא מדויקות ואחרי שלוש דקות מונאקו הוליכה 2:6. קולסון שבר בצורת צהובה עם שתי שלשות וקבע 8:8. מונאקו החטיאה זריקות פנויות ואיבדה כדורים, ומכבי דאגה להישאר קרובה וגם לעלות ליתרון 10:11 עם קליעה של קולסון מהקו. בהמשך גם האורחים פספסו זריקות נוחות וג'יימס נכנס לעניינים - אבל שלשה משוגעת של בולדווין על הבאזר קבעה 16:18 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

ווייד בולדווין, מצכבי תל אביב. דני מרון
קלע שלשה משוגעת על הבאזר. בולדווין/דני מרון

רבע 2

מכבי תל אביב נראתה מצוין בפתיחת הרבע השני ועלתה ל-16:22 תוך שהיא משלימה ריצת 0:7. מונאקו המשיכה להחטיא ליי אפים ובצד השני לורנזו בראון התחיל להיכנס לעניינים והעלה ל-18:24. המארחת קלעה בעיקר מהקו ומנגד בולדווין ובראון התמודדו היטב עם ההגנה השחורה, כשהיתרון של הצהובים צומח ל-23:30 ובהמשך ל-27:34. מונאקו הצליחה לצמק קצת עם נקודות של דיאלו ומוטיונאס ובסיום המחצית 33:36 למכבי תל אביב.

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מונאקו נראתה חסרת אונים. ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

רבע 3

ניבו הטביע את הנקודות הראשונות במחצית השנייה ומן העבר השני מונאקו קלעה שלשה ראשונה הערב והורידה ל-38:36. מכבי חיזקה את ההגנה, כפתה על מונאקו איבודים ומהלך של 3 נקודות של בולדווין העלה ל-36:43. המארחת נראתה עצבנית ומפוזרת, בולדווין המשיך להפציץ וסל של ניבו בריבאונד התקפה קבע יתרון דו ספרתי ראשון: 36:47 לצהובים. היליארד הצטרף לחגיגה עם שלשה שקבעה 41:54 לצהובים, מונאקו נראה אובדת עצות, בראון הוסיף קליעה מחוץ לקשת ובסיום הרבע 50:60 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Roberto Finizio, GettyImages
מכבי תל אביב דומיננטית לכך אורך המשחק. בראון/GettyImages, Roberto Finizio

רבע 4

בראון, קולסון ובולדווין קלעו 6 נקודות קלות והעלו את מכבי תל אביב ל-50:66, כשהנוק אאוט הצהוב מתקרב. המארחת רצה 0:7 כדי להתקרב, אבל זה היה מאוחר וניבו בלם אותה. הפעם הצהובים יצאו לריצת 0:8 משלהם ועלו ליתרון נהדר 57:74 כשנותרו 4:04 דקות לסיום. מונאקו פספסה כמה שלשות נוספות והתקווה האחרונה שלה לקאמבק נגוזה. מכבי תל אביב המשיכה ליהנות ובסיום 67:79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully