וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות גדולות לים מדר: "אחד מגיבורי הניצחון, הפתיע את כולם"

בסרביה התרשמו מרכז פרטיזן אחרי שזו גברה על ריאל: "אקס פקטור במלוא מובן המילה. פגע במדריד בתזמון הכי כואב". גם אוברדוביץ' החמיא

מכבי תל אביב חוגגת ניצחון במשחק 1 על מונאקו/אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

ים מדר לא הצליח להוות חלק משמעותי ברוטציה של פרטיזן בלגרד בכל אחד מ-34 המשחקים בעונת הבכורה שלו ביורוליג, אבל אמש (שלישי) במשחק שפתח את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול ריאל מדריד, הרכז הצעיר בילה יותר מ-14 על הפרקט, כולן בדקות ההכרעה, וסיפק תרומה חשובה לניצחון החוץ 87:89 שהעביר את יתרון הביתיות לקבוצה הסרבית באופן די מפתיע. באתר "מונדו" סימנו את הישראלי בתור "האקס פקטור וגיבור הניצחון הגדול", לא פחות ולא יותר.

בכלי התקשורת הסרבית התרשמו ממדר, שעלה לראשונה מהספסל כשנותרו 4:18 דקות לסוף הרבע השליש - ולא ירד עד הסיום. הוא סיים עם 6 נקודות, 2 מ-2 לשלוש, 2 ריבאונדים וחסימה אחת. "פגע בריאל בתזמון הכי כואב והפתיע את כולם בדקות הסיום", החמיאו לו.

עוד כדורסל

נייג'ל וויליאמס גוס ריאל מדריד לצד ים מדר פרטיזן בלגרד. GettyImages
הצטיין גם בהגנה. ים מדר שומר/GettyImages

"קווין פאנטר היה הגיבור ומי שקלע את שלשת הניצחון המכריעה שפתחה לשחורים-לבנים את הדלת לפיינל פור, אבל פרטיזן גברה על המארחת בעזרת נקודות ומהלכים של מספר שחקנים - אחד מהם היה ים מדר", ניתחו בסרביה. "הרכז הישראלי קיבל הזדמנות במחצית השנייה וקלע סלים מהחשובים ביותר".

עוד שיבחו את מדר על פעולה שאולי עברה מתחת לרדאר: "הוא היה אקס פקטור במלוא מובן המילה, כי מעטים דיברו אחרי המשחק על ריבאונד ההתקפה שלו במצב של שוויון 84:84, שאפשר לפאנטר להעניק לפרטיזן יתרון דרך זריקות עונשין. מי שיזכור את מדר הוא גרשון יאבוסלה, כי הישראלי שנמוך ממנו ב-11 סנטימטרים חסם אותו בשלהי הרבע השלישי והראה שהוא מסוגל לתת פייט לשחקנים גדולים ממנו פיזית".

גם המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' ידע לפרגן: "היו לנו שחקנים שהוסיפו אגרסיביות ואני חושב שהכניסה של מדר הייתה חשובה מאוד בגלל האגרסיביות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully