וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתיחת הפלייאוף הפכה לסיוט, למונאקו לא היה פתרון להגנת מכבי ת"א"

בצרפת התאכזבו מאיבוד הביתיות: "יצטרכו להעלות את הרמה, בארץ תצפה להם אווירה חמה". אוברדוביץ': "לא הגענו מוכנים מנטלית, עם עוד כמה שלשות זה היה נראה אחרת"

מכבי תל אביב חוגגת ניצחון במשחק 1 על מונאקו/אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

ההופעה השנייה של מונאקו אי פעם בפלייאוף היורוליג הייתה הראשונה שאליה היא מגיעה עם יתרון הביתיות, אך אמש (שלישי) היא הצליחה לאבד אותו אחרי 40 דקות בלבד כשנכנעה 79:67 למכבי תל אביב. המחזיקה הטרייה של הגביע הצרפתי סבלה מערב מזעזע של 4 מ-26 מחוץ לקשת, ויודעת שבלי קשר למה שיקרה במשחק 2 ביום חמישי, היא תצטרך לנצח לפחות פעם אחת ביד אליהו בשבוע הבא כדי לשמור על סיכוי להגיע לפיינל פור.

הקבוצה מהנסיכות קיבלה טעימה מהאווירה המצפה להם בתל אביב, כאשר מאות ישראלים ליוו את הצהובים ועודדו אותם ביציעים. "האוהדים שלהם היו מיעוט אבל היו הרועשים ביותר", אמרו ב"RMC" על הקהל לפני שהוסיפו על המשחק עצמו: "ההפסד הזה כבר שם את מונאקו עם הגב אל הקיר".

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין מול שחקן מונאקו מייק ג'יימס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"פתיחת הפלייאוף הפכה לסיוט". בולדווין מול מונאקו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אחרי מחצית ראשונה צמודה בלבד, הקבוצה של עודד קטש השתלטה על המשחק החל מהרבע השלישי ושמרה על ההובלה עד לסיום. "פתיחת הפלייאוף הפכה לסיוט, לא היה למונאקו פתרון להגנה של מכבי תל אביב", נכתב ב"לאקיפ", "כדי לחלום על פיינל פור הם יצטרכו להעלות את הרמה בחמישי. הם יצטרכו גם לנצח לפחות פעם אחת בתל אביב ותצפה להם אווירה חמה שם".

המאמן המאוכזב סשה אוברדוביץ' סיכם את המשחק שפתח את הסדרה וניסה להביט קדימה: "צריכים לשים את זה מאחורינו, זה הפלייאוף. היינו מפוחדים מדי כדי לשחק ברמה גבוהה. צריכים לשכוח מזה, ללמוד מזה ולעבור למשחק הבא. למכבי תל אביב הגיע לנצח היום, איכשהו לא הגענו מוכנים מנטלית, הם הוציאו אותנו מאיזור הנוחות והיו הרבה יותר פיזיים מאיתנו".

"עם עוד כמה שלשות שלנו דברים היו נראים אחרת, כי היינו במשחק", המשיך המאמן, "בהגנה היינו בסדר עד לשלב מסוים, אבל ההחטאות משלוש והאיבודים עלו לנו בנקודות קלות שלהם במתפרצות וזה כנראה גמר את המשחק. מאמין שהמשחק הבא ייראה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully